1.4

561 78 98
                                    

OBA 7K OLDUK NOLUO OBAA

insta gelin 7k özel soru cevap yapcam 😎🦶

AKLIMDA MUKEMMEL FİKİRLER VAR CİLDİRİYORUMMM

yanı fice baslamicam başlasam bile yayinlamicam cunku bu fic bitmeli 🗿

MYRONU BİR ONCEKİ BÖLÜM YİNE EKLEDİM SKSNBDBDBDBSJSNDB

unuttum sandınız dimiii ama unutmam 😎

Ne boş bir insanım ben amk

Neyse hadi iyi okumalar gotu benimkinden küçük olan insanlar 🗿

...

"Hey, Minho, Hanji, beni de bıraksanıza. Evim Minho'nun evine çok yakın!"

Çocuğun kim olduğunu sesinden tanımaları ile birlikte Minho duraksadı ve arkasına döndü. Hanji ise titremeye başladı.

Bu Myron'ın sesiydi...

Hanji arkasına dönmeye hazırlanan Minho'nun kolundan tutup parmaklarını onun parmaklarına geçirdi.

Minho şaşkınlıkla gözlerini aralarken Hanji gözlerini sıkıca yumdu.

İşte şimdi temiz sıçmıştı..

Terrr temiz sıçmıştı hemde.

Ne yapacaktı? Minho Myron'ın ona yaptıklarından tamamen habersizdi..

3 hafta boyunca o ve annesi yüzünden evde kalmıştı ve simdi delicesine korkuyordu.

Ne yapmalıydı..? Bu boktan durumdan bir kurtuluş yolu var mıydı..?

Yüzleşme..?

"Hanji iyi misin?" Diye fısıldadı Minho çocuğun kulagina endişe ile. Hanji kafasını kaldırdı. Yapabileceği tek bir şey geliyordu şu anda aklına.

Myron oruspusunu sonsuza dek uzaklaştıracak bir şey.

Yüzleşme..?

Yüzleşme.

"Bana ayak uydur her şeyi anlatacağım.." diye sadece Minho'nun duyabileceği bir ses volumu ile mırıldandı Hanji.

Şimdi gösteri zamanıydı..

"O iyi mi..?" Diye arkalarından seslenen Myron iel iyice sinirleri zıplayan ve daha da cesaret alan Hanji Minho'nun ellerini olabilirmiş gibi daha da sıktı ve son hız arkasını döndü.

Minho da onunla birlikte sağ tarafa sürüklenerek dönerken hala olaylara anlam veremiyordu ancak anladığı bir şey varsa o da şuydu.

Bunu batırmaması gerekiyordu...

Hanji intikam aşkı ile bakan gözlerini Myron'ınkiler ile buluşturdu.

Myron hala bir şey anlamamış saf gözler ile bir Minho'ya bie Hanji'ye bakıyordu.

Hanji ufak bir kahkaha patlattı. Myron salağa yatıyordu..

Bakalım az sonra da böyle salak salak suratlarına bakabilecek miydi?

"Elbette iyi değilim Myron. Ne cüretle karşıma çıktığını düşünüyorum hala?" Myron yüzündeki şaşkın surat ifadesini itina ile korurken Hanji sırıtarak devam etti. "Ancak çok da merak etmem gerekmeyecek galiba ha? Buradasın sonuçta o zmaan soralım-"

ONEDİO//MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin