LAN 1k'Yİ GEÇTİK LAN!!!
HERKES İNSTADAN GELMİSSS
hisgelmiasiniz güzel bebeklerim 🥹
İyi okumalarrr 🥹"Minho ile aranızda ne var?"
Hanji duraksadı. Kesinlikle böyle bir şey beklemiyordu. Minho ile aralarında ne mi vardı..?
"Hiçbir şey?" Diye şaşkınlıkla cevapladı Hanji. Bbinevi Myron'ın aklından neler geçtiğini anlamaya çalışıyor gibiydi.
Myron onun bu cevabı karşısında kıs abiye kahkaha attı. Kesinlikle mutlu bir kahkaha değildi bu. Daha çok insanı titreten türden bir kahkahaydı.
Myron kahkaha attıktan sonra bir süre Hanji'ye yüzünde piskopat bir gülümseme ile baktı. Bir süre yüzünün be mimiklerinin hepsini süzdükten sonra yüzü yavaşça düştü.
İşte Hanji şimdi onun gerçek yüzünü görüyordu...
Yalan yoktu. Myron gerçekten yakışıklı bir çocuktu.
Yoldan rastgele geçen birinin bile crushı olabilecek bir çocuktu.
Ancak şimdi...
Ancak şimdi dışarıdan kibar ve centilmen gözüken o kızların favorisi sporcu çocuktan eser kalmamıştı.
Korkunç bir yüz ifadesi ile bakıyordu Hanji'ye..
Sanki onu öldürmek istiyormuş gibi bakıyordu.
Galiba az önce mimiklerinde aradığı şeyi görememişti...
"Ya salağa yatıyorsun ya da cidden salaksın..." diye boğuk bir ses ile mırıldandı.
Hanji cevap vermeden şaşkın şaşkın bakmaya devam edince gözlerini devirdi ve Hanji'yi yakasından tuttuğu gibi kaldırdı.
"Neden böyle bir soru soruyor olabilirim acaba mankafa? Çünkü konuştuklarınızı duydum tamam mı! Şimdi ben hala sakinken cevap ver! Aranızda ne var?!"
Hanji gözlerinin dolduğunu hissediyordu. Gerçeği söylüyordu ki! Aralarında gerçekten bir şey yoktu..
Yani şimdilik...
"Gerçeği söylüyorum! Aramızdaki bir şey yok! Hem ben okula geleli daha 2 gün oldu!"
Bir süre derin nefesler alarak birbirlerine baktılar. Sonra Hanji aklına gelen şey ile gözlerini şaşkınlıkla araladı.
"Yoksa sen... yola asan Minho'dan mı hoşlanıyorsun..?"
İşte bu sefer Myron gerçek bir kahkaha attı. Hanji'nin söylediği şey gözüne epey komik görünmüş olmalıydı..
"Ben ve bir erkekten hoşlanmak.. ahh hayır.." Hanji'yi bir süre süzdükten sonra sözlerine devam etti. "Sadece bir yıldır aldığım ilgiyi okula yeni gelen, çömez ve poğaça yanaklı çirkin bir çocuk ile paylaşmayı planlamıyorum o kadar.."
Hanji duydukları ile ağzını sonuna kadar açtı. Çocuğun ona hakaret etmesi umurunda bile değildi açıkçası. Zaten onu seven ve onun da sevdiği bir insan değildi.
Hem böyle şeyler söyleyebileceği tahmin edilebilirdi hem de önem vermediği bir insan olduğu için sözleri umurunda değildi..
Ancak...
Ancak Minho hakkında söyledikleri söylediklerini kaldıramazdı!
"Resmen onu kullanıyorsun!" Dedi inanamayarak. Bu söylediği ise Myron'ın yüzünde ufak bir gülümseme oluşmasını sağladı sadece.
Derin bir iç geçirdi ve gözünü uzağa dikti. "Aslında oldukça cömert bir insanımdır.. ancak şu koca dünyada paylaşamadığım tek bir şey var... ilgi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONEDİO//MİNSUNG
Humor"Hyunjin senin beynini sikeyim.. bir de bu işlerden anlıyorum diyorsun!" "Onedio'dan büyü mü bakılır lan?!"