0.6

980 132 222
                                    

SON SÜRAT YENİ BÖLÜMM
Bise dicem ben arkadaşıma bu kitap tutmazsa kendimi asicam diyordum asamayacagim glb LAN-

İstediğiniz yan shipler buraya askim:

Neyse neyse lafı uzatmadan iyi okumalarrr <3333

(Not: medya bana gelen bir dm kansbdbdbd)

...

"Kim yaptı bunu sana..?"

Bu soru üzerine herkes yaptığı işi bırakıp duraksadı.

Çünkü hepsi başından beri bu soruyu bekliyordu..

Hyunjin, Jeongin, Changbin ve Minho kimin bunu Hanji'ye neden yaptığını bilmiyorlardı. Ve bu sorunun cevabını iğrenip sorunu çözmek için gelmişlerdi buraya..

Felix ve Seungmin daha hiçkimse gelmeden Chan ile buluşmuş ve sorunu öğrenmişlerdi ama Minho'ya ve diğerlerine neden anlatmamaları gerektiğini açıklayamadan Changbin gelip Chan'ın üzerine yürümüştü..

Chan ile Hanji ise...

Chan ile Hanji tam Minho bunu sorduğu anda göz göze geldiler. Ve daha önce aralarında geçen, muhtemelen de hiç kimseye tam olarak açıklayamayacakları konuşmayı hatırladılar...

Flashback
Bir önceki ders saati / revir

Chan ve Hanji bir süre gülüşüp sohbet ettiler.

Chan aslında Hanji'nin doğru anı kolladığından habersizdi..

Hanji yan göz ile Chan'a kısa bir bakış attı. Kahkaha sonrası yüzde oluşan gülümseme vardı Chan'ın çehresinde..

'Bu doğru zaman' diye düşünerek kendisini motive etmeye çalıştı Hanji. 'Hatta belki de bulabileceğim tek doğru zaman bu!'.

"Chan.." diye seslenince Chan yüzünü Hanji'ye döndü. Ne söyleyeceğini sorar gibi başını yana devirdi.

"Chan.. şey önemli bir şey istemem lazım senden.."

Chan yüzüne anlayışlı bir gülümseme yerleştirdi. Hanji ne söyleyecekse söylesin kendisini kötü hissetmesini istemiyordu..

"Söyle bakalım sincap çocuk." Dedi Chan gülümseyerek.

"Şey, bence biz.. bence biz bana bunu yapanın Myron olduğunu Minho'ya söylememeliyiz!"

Chan şaşkınlık ile ağzını açtı. İşte bunu beklemiyordu. Hanji neden Myron gibi sikik bie amcı oruspu çocuğunu açık etmek istemeyesindi ki..?

Hanji Chan ağzı açık ona bakmayı sürdürünce ve bir tepki vermeyince iç geçirdi ve kendisini açıklamaya koyuldu.

"Benim açımdan hiç bie sıkıntısı yok.. ama bunu Minho'ya söylememizin nedeninin bir daha başıma böyle bir şey gelmemesi olduğunu biliyorum-"

Chan işte burada araya girdi. "Başka bie çözüm önerin mu var..?!"

Hanji başını salladı. "Çok daha mantıklı bir çözüm önerim var.." tekrar iç geçirdi. Önce planın neden gerekli olduğunu anlatmak daha mantıklı gelmişti o an ona..

"Birincisi Minho Myron'dan hoşlanıyor ve hoşlandığı kişinin şey.. işte senin dediğin gibi biri olduğunu öğrenirse depresyon geçirebilir ve aynı zamanda Myron onun deyimi ile "ona ait olan ilgi" nin kesilmesi ile bana saldırılarını bırakmayıp arttırabilir!"

Hanji bu kadar şey anlattıktan sonra derin derin soluklandı. Chan'a baktiginda pür dikkat onu dinlediğini farketti. Sanki bu fikrin aklına yazması için son bir koz yeterli gibi duruyordu..

ONEDİO//MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin