10-р хэсэг: Хөөх 2 (spicy🔥💃👄)

12 1 0
                                    

Мирагийн биеийг зөөлөн салхи илбэх мэт Эмери түүнд хүрэх нь тааламжтай бөгөөд цаанаа л гэмтэй санагдана. Ингээд тэд үргэжлүүлэн бие биенээ оролдоцгоож гарлаа. Эмери тэсэлгүй түүний нойтогносон эмзэг эрхтэнд хоёр хуруугаа хийж орхив. Мира ч дуу тавин гиншиж орхилоо. Үүнд нь сэтгэл ханасан Эмери хуруугаа эхлээд удаанаар хөдөлгөж байснаа бага багаар  хурдаа нэмэн хөдөлгөхөд нь халуун хэрнээ зөөлөн мэдрэмжийг түүнд өгч байхад Мира харин тэнд хуруугаа хөдөлгөх бүрт нь гиших нь тэрхүү өрөөг бүхэлд нь тэр хоёрын таашаал эзэмдэж авсан нь мэдэгдэнэ.

Энэ чигээр тэд аль хэдийн гурван цагийг ардаа үджээ. Эмери орон дээр ядарсандаа унтчихсан байхыг нь харсан Мира чимээгүйхэн хувцасаа өмсөөд өрөөнөөс гарах нь тэр. Энэ үед Эмеригийн толгой дотор авах юмгүй мянган бодол эргэлдэж байлаа. Үүнээсээ болоод тэр зүүдэлж гарав. Ямартай ч Эмери нэгэн том цагаан орон дээр хэн нэгэн түүний хацарт зөөлөн хүрхийг мэдрэн сэрнэ. Эмери нүдээ нээн хажуу тийш харвал Чишияа хажууд нь хэвтэж байх нь тэр. Эмери хэлэх үггүй сандархад "Өглөөний мэнд, ухаалаг охин минь. Намайг санасан уу?" хэмээн Чишияа инээмсэглэлээ. Эмери зөрүүлэн арай гэж "Ө-өглөөний мэнд..." гээд инээмсэглэхчээ аядхад Чишияа тэрүүхэн тэндээ инээвхийлэн "Алив ээ, ухаалаг охин минь. Над руу хардаа. Чи хэзээ ийм байсан юм бэ? Намайг өглөөдөө лав тайван байлгадаггүй байсан даа. Би лав чамайг зөндөө санасан." гээд түүний хацрыг илбэв. Эмери мэл гайхаж орхижээ. Хийх үйлдлээ олж ядан байснаа Эмери Чишияад хүрэх гэтэл Чишияа түүнийг өөрлүүгээ татан энгэртээ тэврээд авав. Эмери юу болоод байгааг ойлгосонгүй. Чишияа түүнийг тэвэрсэн чигтээ чихэнд нь "Би ухаалаг охиноо дэндүү их саначихаж. Алив ээ, өглөөний ажлаа хийх хэрэгтэй биз дээ?" хэмээн шивнэхэд Эмеригийн бие тэр чигтээ халуу дүүгээд зарайгаад явчихав. Чишияа түүний гарыг барин өөрийн биеэр гүйлгэхэд Эмери тайвширсан бололтой түүний биед дуртай нь аргагүй хүрч байлаа.

Чишияа түүний чихэнд ахин шивнэх гэхэд Эмери толгойгоо дээш нь өлийлгөөд харчихав. Ингэхдээ тэд харц тулгарчээ. Чишияа юм хэлэх гэхэд түүний цэвэр өглөөний хоолой гарахыг сонсоод шууд Эмеригийн сэрэл хөдөлсөн бололтой яриаг нь дуусгалгүй үнсээд авав. Чишияа ч түүнийг эргүүлэн шунангуйран үнсэж эхлэлээ. Тэд бие биенээ таалж эхлээд удалгүй Чишияа түүний хөхөөр оролдож эхлэх аж. Эмери ч чадхаараа гинших нь түүнд таатай санагдана. Удалгүй Эмери түүний нөгөөхийг гаргаж ирэн хөхөх гэхэд Чишияа ч түрүүлээд "Зөөлөн байгаарай." гээд толгойг нь иллээ. Эмери толгой дохиод долоож эхэлснээ удаанаар хөхөж эхлэв. Чишияад ч мэдээж энэ таатай байгаа бололтой хүндхэн амьсгаадан байснаа багахан чичигнэх нь энэ бүхнийг илтгэх аж. Чишияа удалгүй Эмериг босгож ирэн орон дээр хэвтүүлэн түүний хөл, гуя гээд бүгдийг таалж эхлэв. Удалгүй Эмериг нэг сайн үнсэж аваад нөгөөхөө түүний эмзэг эрхтэн рүү хийх гэж байхад нь нэг зүйл садаа болох нь тэр.

Анн түүний өрөөнд орж ирсэн байжээ. Түүнийг өрөөнд орж ирхэд Эмери хачин чимээ гаргаад байсан тул сэрээхээс өөр аргагүй байж. Эмеригийн орон дээр хажууд нь суугаад "Эмери, сэрээрэй. Цуглаанд хамт очих хэрэгтэй байна." гээд сэрээхэд Эмери цочсондоо түүнийг эгээтэй л өшиглөчихсөнгүй. Тэгээд босч ирээд учир зүггүй уйлж эхлэв. Анн түүнээс юу болсныг асуухад "Хүний зүүд тасалдуулаад хаячих юм! Ёстой гоё зүүд байсан юм. Харамсалтай юм аа. Буцаж унтаад тэрийг гүйцээж зүүдлэмээр байна!" гээд улам л уйлж гарлаа. Анний араас хаалга тогших нь сонстох бөгөөд "Ор ор." гэх дуунаар гаднаас нөгөө Чишияа чинь ороод ирэх нь тэр. Эмери Чишияагийн царайг хараад ичсэндээ лооль шиг улайн хөнжил доогуураа шургаж орхив.

UNFORGETTABLE MEMORIES | COMPLETEDWhere stories live. Discover now