Chulsoo'nun girdiği oda bir yemek odasıydı.
"Yuh masa kaç metre böyle"
Sandalye sayısı ve masanın uzunluğu çok fazlaydı ve Chulsoo buna şaşırmıştı çünkü kaçırıldıktan sonra bunları biraz unutmuştu.
Masanın üstünde duran mumları aşağı indirdi ve üstündeki masa örtüsünü çekti.
Bir anda bir sürü sayfa havaya uçtu ve Chulsoo hangisini yakalayacağını şaşırdı.
Elindeki örtüyü kenara fırlattı ve masanın üstüne çıktı masaya düşen sayfaları aldı yere indi ve yerdeki sayfaları aldı.
Elindeki sayfaları saydı tam 14 taneydi.
Sayfaları masaya koydu ve sıralamaya çalıştı.
Ve bir kaç sayfayı birleştirdi.
"Bir portal açılacak ve onlar içinden geçmek zorundaymış gibi düşünüp sorgulamadan girecekler."
"Portala girdiklerinde zamanda geriye gidecekler."
"Hepsi aynı kalacak ve kendilerini eski zamanda bulacaklar."
"Bulduklarında hem kendi kanlarını hem de yine kendi kanlarını minik bir tüp vb. bir şeyde birleştirecekler."
"Cadıyı yenmenin tek yolu bu."
"Cadıyı yenmezlerse yavaş yavaş hepsi ölecek."
"Eğer 1 kişi bile orada yoksa portal açılmayacak."
Kalan 7 sayfada da resim bulunuyordu.
Chulsoo sayfaları topladı ve aşağı koştu etrafına baktı fakat gördüğü şeyden sonra elindeki tüm sayfalar yere düşmüştü...