Yunan yerde kıvranıyordu. Türkiye ise onu orada bırakıp evine doğru gitmeye başladı
Türkiye evine varmıştı. Cebinden anahtarı çıkardı ve kapıya yöneldi. Kapıyı açtı ve hemen yatağa devrildi. Çok yorgundu. Hemen oracıkta uyuyakaldı.
(...)
Sabah olmuştu. Türkiye yatağından kalktı, lavaboya girip yüzünü yıkadı. Geri odasına girdi. Üstüne klasik takım elbisesini giydi. Aynada kendine bakıp, kendine iltifat ediyordu.
Türkiye : Çok güzel olmuşum mükemmel olmuşum süper olmuşum
Türkiye tam odadan çıkacakken masasında olan kırmızı defteri gördü. Kaç gündür yazmıyordu acaba? Türkiye defteri aldı ve mutfağa gitti. Kendine yumurta yanındada çay yaptı. Yemeğini bitirdikten sonra askılıkta olan çantasını aldı içine günlüğünü kitabını ve bir kaç dosyayı koydu. Evin anahtarını aldı ve evden çıktı. Hemen bir "Türk Kahvecisi" Diye bir dükkana girdi. Türkiye dükkana girdiği an okey oynayan dayıların hepsi Türkiye'ye baktı.
Türkiye : Selamünaleyküm
Türkiye noldu anlayamamıştı ama önemli olmadığını biliyordu. Bir masaya geçti ve okey oynamaya oda katıldı. Aradan 4 saat geçmişti okeye fazla kaptırmıştı kendini.
Türkiye : Beyefendi, saat kaç?
X : Hemen bakıyorum. 16.34
Türkiye : Tamam teşekkürler. Ben kalkayım artık.
Dayı : Dur nereye gidersin daha akşam olmadı.
Türkiye : Ne diyon dayı
Türkiye oradan hızla gitti. Evde yemek vardı ama çok az vardı bu yüzden bir marketin içine girdi. İhtiyaçlarını aldı ve parasını ödedi çok geç olmadan evine vardı. Günlüğünü alıp masaya oturdu yaşadığı şeyleri yazdı.
" Bu gün nefes aldım "
Türkiye : Sıkıldım ya gidiyim tv izleyim.
Türkiye gidip televizyonda bir dizi açtı ve izlemeye başladı.
~Bölüm Sonu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSİMSİZ YILDIZ [COUNTRYHUMANS]
FanficAna kahramanımız Türkiye ve onun yaşadığı olaylar. Bu gerçekliği yansıtmayan bir kitaptır. Tamamen kurgudan ibarettir, küfür, şiddet vb. durumlar bulunmaktadır.