Sonra gözlerini iç çekip kapattı huzur buldu.
Türkiye, alarmının çalması ile uyandı. Kendini çok mutlu, sakin ve huzurlu hissediyordu. Üstündeki yorganı kaldırdı ve oturur pozisyonuna geldi. Kalkmadan önce boynunu, parmaklarını ve belini çıtlattı ve ayağa kalktı. Dolabına yönelip takım elbisesini aldı ve yavaşça giyinmeye başladı. Masasında duran kırmızı kravatını eline aldı ve boynuna geçirdi. Bu gün boştu ama her an bir sorun çıkabilirdi. Bu nedenle kemerinin yakınlarındaki minik cebe kelebek bıçak koydu. Çalışma masasına gidip dosyaları incelemeye başladı. İmzalaması gereken evraklar vardı, onları sabırla okudu, uygun gördüklerini imzaladı. Dosyalarıda inceledi ve konularına göre ayırdı. Masada olan işi bitmişti. Sandalyesinden kalktı eline geçen ilk kitabı aldı. Ama o kitap okurken kahve içmeyi çok severdi hemen mutfağa gidip klasik Türk kahvesi yaptı. Hemen geri odasına gitti. Sandalyesini camın kenarına getirerek kitabını okumaya başladı. Şansına eline " Çerkes Ethem Hain Mi?" Diye bir kitap gelmişti.
Türkiye : Tabikide hain değil bunu nerden çıkardılar?
Kitap zaten az sayfa olduğu için hemen bitmişti. Yapacak başka bir şey bulamayınca dışarı çıkmak istedi ve çıktıda. İstanbul un kalabalık sokaklarında geziyordu. Herkes onunla fotoğraf çekinmek istiyordu. Türkiye ise onları kırmayıp fotoğraflarını çekmesine izin veriyordu.
X : Lütfen bir fotoğraf lütfen
Y : Foto çekek cano.
Türkiye : Tamam hanımefendi lütfen beklermisiniz?
Türkiye neredeyse herkesle fotoğraf çekinmişti. Hava yavaş yavaş karararıyordu.
Türkiye : Saatin kaç olduğunu biliyor musunuz?
X : Tabiki hemen bakıyorum... 17:40
Türkiye : Tamam, teşekkürler.
Evine İstanbulun güzel havasını çeke çeke gidiyordu, ama birkaç dakika sonra birinin omzuna dokunduğunu fark etti.
Türkiye : Bismillahirrahmanirrahim
Türkiye kemerinin yakının daki cebe elini götürdü. Bıçağı almadı eğer herhangi bir darbede bulunulursa direk bıçaklıyacaktı. Türkiye hiç stres yapmadan arkasını döndü ve gördüğü kişiye hiç şaşırmadı. Yunanistan'dı. Türkiye, Yunan'nın elini omzundan çekti ve Yunan'ın karnına vurdu ama etkilenmemişti.
Yunanistan : Ayy şen büyütünde bana mı vuyuyosun yerim şeyi yaaya
Türkiye sinir küpüne dönmüştü. Elini açtı ve sinirle bir Osmanlı Tokatı geçirdi. Yunan yere savrulmuştu. Türk, Yunan'a tekme atmaya başladı. Yunan yerde kıvranıyordu. Türkiye ise onu orada bırakıp evine doğru gitmeye başladı.
~Bölüm Sonu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSİMSİZ YILDIZ [COUNTRYHUMANS]
Hayran KurguAna kahramanımız Türkiye ve onun yaşadığı olaylar. Bu gerçekliği yansıtmayan bir kitaptır. Tamamen kurgudan ibarettir, küfür, şiddet vb. durumlar bulunmaktadır.