5.rézs:Reni

290 14 2
                                    

Elkezdődött a téli szünet utáni első hét. A versenyek hete. Irodalommal és kémiával kezdődött a hét, de ne fussunk annyira előre. Reggel felkeltem lementem reggelizni, majd felöltöztem. Egy fehér garbót vettem fel alá egy fehér trikóval. Egy fekete farmert kaptam magamra még. Miután végeztem ezzel elindultam. A házunk előtt várt Cortez. Adott egy csókot majd elindultunk a suliba. A suli előtt ott volt a balhés 5-ös négy tagja és Virág is. Kinga éppen velünk egyszerre érkezett meg.
-Sziasztok. -köszöntem. Cortez csak intett Zsoltinak a többiekkel lepacsizott. Nem tom mi baja a legjobb fiú barátommal. Odaléptem Virághoz és megöleltem. Majd megölelgettem Zsoltit és Kingát is. Cortez nagyon rossz szemmel nézte, hogy Zsoltit is megöleltem. Miután megöleltem mindenki mást is be indultam a suliba. Cortez jött velem.
-Mi a fenéért ölelted meg Zsoltit? Nem érdemli meg.
-Én döntöm el, hogy ki érdemli meg. Amúgy meg te rengeteg csókot kaptál szóval szerintem csend.- mondtam flegmán mert nem tetszett ez a hangnem.
- Tudod nem tetszik a hangnemed. -mondta hangosabban
-Te voltál először seggfej. Nem tehetek róla, hogy nem bízol bennem. - kezdtem hangosabb lenni én is.
- Bízom benned csak fáj, hogy látom, hogy néz rád Zsolti. Nem akarom, hogy vele beszélgess- mondta kiabálva. Soha nem kiabált még.
- Velem te így ne beszélj. Nem adtam okot arra, hogy ne bízz bennem.
- ROHADTUL NEM BÍROM AZT AMIKOR ZSOLTI A KÖZELEDBEN VAN. MIÉRT NEM ÉRTED MEG, HOGY ZSOLTI NEM BARÁTKÉNT SZERET.
-ÉS HA IGEN? AKKOR SEM VELE VAGYOK. VELED JÁROK NEM VELE. DE TUDOD MIT? LESZAROM. CSINÁLSZ AMIT AKARSZ. VÉGEZTEM. - mondtam sírva. Bementem a terembe és leültem a helyemre. Zokogva vártam az óra kezdését. Nem szóltam senkihez csak hagytam, hogy a a könnycseppek szépen lefolyjanak a könnyeim. Zsolti jött oda hozzám.
- Miattam szakítottatok ezt tudom és rettenetesen sajnálom. De ha bármi kellene szólj nyugodtan. -mondta, de én nem szóltam csak megöleltem. A nap további része lassan és szomorúan telt. A nap végén sírva hazamentem de volt otthon nálam valaki...

Fájdalommal Együtt-Szjg ffWhere stories live. Discover now