3.rész:Reni

310 14 2
                                    

A karácsony gyorsan eltelt. Nem volt semmi különös. Na igen jó is lett volna így. De mivel anya nem tanult meg azóta sem főzni katasztrófa volt minden.
24.-én anyu szüleinél voltunk ahova a kanadai nagyszüleim is eljöttek. Aznap este a kanadai nagyszüleim nálunk aludtak. 27.-én visszautaztak Kanadába. 28 és 29 a barátaimmal foglalkoztam. Voltam Virágékkal moziba, Zsoltival edzőteremben (csak azért mert megfenyegetett) Daveval és Macuval voltam apple termékeket nézni, anyuéktól kaptam pénzt ezért Kinga segítségével vettem egy új telefont. Ne kérdezzétek milyen. Annyit tudok, hogy jobb mint volt. 😂😂
Na de nem felejtettem el Cortezt aki minden nap írt vagy hívott amikor ráértem vagy ő ért rá. Amerika nagyon nem foglalta le. Azt mondta, hogy igazából a haverjainál van nem is a szüleinél.

Szilveszter lett szépen lassan. Zsoltinál a szokásos buli volt. Bementem a garázsba, majd köszöntem mire Zsoltin kívül mindenki visszaköszönt. Mivel nem köszönt vissza, gondoltam nem hallott ezért odamentem hozzá és közelebbről is köszöntem neki.
-Szia Zsolti.
-Szia.
-Hogy telik a szünet? Nem nagyon beszéltünk. Az edzőterem óta nem is.
- Jól telik. -mondta szükszavúan. -Igen nem beszéltünk, nem jutottam oda, hogy írjak, mert apámmal sok helyre mentünk.-mondta, de nagyon nem akart velem beszélgetni. -Neked, hogy telik?
-Jól. Remélem beszélünk majd még a buli alatt... megyek békén hagylak.
-Ok. Szia.
- Szia.
Nagyon fura volt Zsolti viselkedése, de nem firtattam. Minden rendben volt. 1 órakor hazaindultam. Nem fürödtem le nem csináltam semmit csak bedőltem az ágyba.

Fájdalommal Együtt-Szjg ffOnde histórias criam vida. Descubra agora