A téli szünet egész gyorsan eltelt.Végülis csak gondolkoztam...Plusz még Renivel muszáj volt elmennem edző terembe.Mondjuk én akartam elmenni,de nem nagyon vele.Apával is elmentünk sok helyre amit igazából nagyon élveztem.Viszont ma lesz szilveszter szóval fel kellett készülnöm a többiek fogadására.Gyorsan kifutottam a boltba,hogy össze szedjek néhány apróságot.Najó...ebbe bele számít azért az alkohol is.Egyszer csak azt veszem észre,hogy csörög a telefonom.
-Szia Zsolti!Hozzak mára valamit?-szólt bele Kinga a telefonba.
-Jéééé ló te nem ordibálsz?-röhögtem bele idegesen a telefonba.
-Hahaha nagyon vicces vagy ma is Zsolt.
-Most nem vagyok vicces kedvemben Kinga.
-Akkor mit hozzak?
-Nem kell semmit.Már bevásároltam.
-Oooo....értem.Akkor szia.
Gyorsan leraktam.Csak ne hívjon mégegyszer...Otthon kikészítettem mindent és vártam a többieket.Először Dave jött utána meg sorban a többiek.Amikor már Reni is megjött megpróbáltam vele nem törődni,ami elég jól is ment.Viszont persze neki muszáj volt oda jönni hozzám.
-Szia Zsolti-köszönt.
-Szia.
-Hogy telik a szünet?Nem nagyon beszéltünk.Az edzőterem óta nem is.
-Jól telik-mondtam szűkszavúan.-Igen nem beszéltünk,nem jutottam oda,hogy írjak,mert apámmal sok helyre mentünk-mondtam,de már nagyon nem akartam vele beszélgetni-Neked hogy telik?
-Jól.Remélem beszélünk majd még a buli alatt...megyek békén hagylak.
Na végre...
-Ok.Szia.
-Szia.
Na ehez nekem pia kell.Kiöntöttem egy pohárral és gyorsan letoltam.Bevallom jól esett.Már megint csörgött a telefonom.Ma van a hívjuk Zsoltit nap?
A nevet elolvasva félre nyeltem.Renivel együtt mindenki kérdő tekintettel fordult felém,de engem az már nem érdekelt.Rohantam ki ahogy csak a lábam bírta.
-Zsolti?
-Emma.Szia!-szóltam bele nyugodt hangon.
-Zsolti.Mikor is találkoztunk már?-gondolkodott el.
-4 éve...
Csak hallgatott.
-Azok az évek...
-Sajnálom...
-Tök mindegy.Jobb lenne,hogyha többet nem hívnál-szóltam bele pofátlanul.
-Kérlek csak hallgass meg...
-Nem hallgatom a hülye dumádat.Te is csak oylan vagy,mint a többi idióta lány.
-Nem én nem olyan vagyok!Hidd már el nekem!
-Fogd be.Ja és ha mégegyszer hívsz akkor nem állok jót magamért-röhögtem bele a telefonba és kinyomtam.Ugye meg vártuk az éjfélt.
-10-mondta Virág.
-9-mondta Dave.
-8-mondta Andris.
-7-mondta Robi.
-6-mondta Jacques.
-5-mondta Kinga.
-4-mondta Ricsi.
-3-mondta Gábor.
-2-mondta Reni.
-1-mondtam.
-BOLDOG ÚJ ÉVET!-mondta mindenki üvöltve.
Éjfél után már többen is elmentek,így mi Dave-vel ittunk egy kicsit.Nagyjából hajnali 3.-kor mindketten kidőltünk...
KAMU SEDANG MEMBACA
Fájdalommal Együtt-Szjg ff
Fiksi PenggemarMikor kivágódott az ajtó nem hittem hogy ennyire megváltozik az életem.Sok minden történt azóta...sokat tanultam az emberekről...és sok minden alakult azóta. Rentai Renáta élete megváltozott a Szent Johannában,de vajon hogyan?Olvass bele @Gfanni...