10.rész:Zsolti

224 8 2
                                    

Azt hiszem vannak olyan pillanatok amikor elhisszük, hogy minden oké, aztán jön valami ami elront minden jó pillanatot. Na nálam ez fordítva volt. Anyám megjelent, pár napja amit már írtam ugye, de azt nem írtam, hogy miért nem szeretem anyám. Amikor 3 éves voltam anyám lelépett egy pénzes  férfival és nem is kereset soha,  még üzenetet sem hagyott, semmi nem volt. 11 éve ennek. Apám 3 műszakban dolgozott azért, hogy megéljünk. Egy időben a nagyim is segített nekünk, majd a halála után apám megörökölte a nagyi házát és akár mennyire szerettük azt a házat muszáj volt eladni. Nagyon jó állapotba volt az a ház ezért úgy gondoltuk, hogy nagyot segíthet nekünk. És így is lett. Apa eladta, az árából pedig még ma is vígan élünk. Apa persze nem hagyta abba a munkát mert bár minden számlánk mindig rendezve van és minden klappol attól még ha az elfogyna akkor sem halnánk éhen.

Reni ugye tegnap hazaküldött. Nem szóltam érte, mert bár fájt, de megértettem őt. Reggel mikor felkeltem felöltöztem egy fekete fehér szettbe majd elindultam a suliba. Miután köszöntem Reni megkért, hogy menjek be vele mert beszélni szeretne velem. Bementünk majd felém fordult és így szólt.
- Sajnálom, hogy tegnap így szóltam hozzád. Sajnálom, hogy ilyen voltam veled. Nem kellett volna. -hadarta el Reni.
-Reni semmi baj. Én sajnálom, hogy miattam szakítottatok.-mondtam szomorúan.
-Nem a te hibád volt. Cortez nem fogadja el, hogy más fiú barátaim is vannak. Nem képes elviselni, hogy veled is jóba vagyok akkor igazából nem nekem szánta a sors őt. -mondta majd átölelt.
-Ez így van, de azért sajnálom.
- Tudod szerintem ez így jó. De mesélj mi a baj? Nagyon fura vagy.
- Tudod anyám megjelent... -mondtam mire  csak ennyit mondott.
- Anyád lehet rájött, hogy kincseket vesztett el. Visszaszeretne szerintem kapni titeket.
- Csak ez nem így működik. Apa mindig 3 melót vegzett egyszerre és nevelt engem.
-Állapodjunk meg. Te beszélsz az anyáddal én pedig megteszek valamit amit szeretnél...

Fájdalommal Együtt-Szjg ffOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz