És ő is szeret😍😍 nagyon szeretem és mindent megtennék érte. Azért kértem, hogy tartsuk titokban, mert nem tudom, hogy hogyan fog alakulni a kapcsolatunk. Ha nagyon rossz lesz akkor ne tudja rajtunk kívül más. Nem akarom, hogy bárki tönkretegye azt ami nekünk van. Szeretem és nem akarom elveszteni. Várt rám. Sokat. Akkor ne rontsam el. Ha azt mondta volna hogy ő márpedig elmondja mindenkinek nekem az is jó lett volna. Reggel erre keltem:
Zsolti: Jó reggelt hercegnőm. Remélem jól aludtál. Sajnos mivel nem csókolhatlak meg így virtuálisan küldöm. Találkozunk a suliban. Csókollak
Reni: Jó reggelt hercegem. Mivel te keltettél máris jól vagyok. Szeretlek. Suliban tali. -válaszoltam neki mosolyogva. Szeretem. Felvettem a fekete térdig érő szoknyám és a fehér pólóm hozzá. A szekrényemben volt egy szandál szóval azt is felkaptam magamra, majd elindultam suliba. Útközben zenéthallgattam. A suli előtt 1 méterrel Virág ugrott a nyakamba.
-De örülök nektek. És nem csak én. Mindenki.
- Mi? Miről beszélsz?
- Hát hogy együtt vagytok Zsoltival.
-Nem vagyunk együtt Renivel. -szólalt meg. Rámnézett és láttam rajta, hogy nem érti ő sem.
- De láttam a beszélgetéseteket reggel. Azt írtátok egymásnak amit.
- És? Ebből ezt következted le? -néztünk rá. El kell mondanunk.... sajnos.
-Igen. Annyira naon aranyosak lennelétek együtt. - ránéztem Zsoltira.
- Virág figyelj. Visszamész a fiúkhoz légyszi? Beszélnünk kell Zsoltival kettesben. -nem válaszolt csak odament.
- El kell mondanunk. -mondtuk egyszerre. - Nem titok már.
- Akkor ne csak mondjuk hanem mutassuk meg. -mondta és reagálási időt sem hagyva megcsókolt. Ujjongást hallottunk az Árkádok alól és egy sírás hangot. Edina elsírta magát, Kinga és Cortez összenéztek egy pillanatra, majd megforgatták a szemüket, Andris és Robi összepacsiztak rockeresen. Dave és Macu (míly meglepő módon) videóztak. Virág és Ricsi pedig csak ujjongtak. Nagyon jól esett a lelkemnek, hogy ennyire boldogok attól, mi is azok vagyunk. Miutámn kiörömködték magukat mindenkit egyesével ölelgettem meg.- Látjuk dúl a love. Nagyon örülök nektek- szólt gúnyosan tapsolva Cortez.
- Tesó ezt te rontottad el amikor megcsaltad. Szerinted nem Rennek nem kell tovább lépnie? Mindig téged sirasson?
- Akár. Ő az enyém.
- Ne legyél pszichopata. Az Kinga.-vágtam oda erősen.
- Te szemét.....-kezdte de......Sziasztok!Mégsem lesz most pár évig szünetelve a könyv,hanem ameddig csak lehet írjuk tovább a folytatást💕
Puszi^^
YOU ARE READING
Fájdalommal Együtt-Szjg ff
FanfictionMikor kivágódott az ajtó nem hittem hogy ennyire megváltozik az életem.Sok minden történt azóta...sokat tanultam az emberekről...és sok minden alakult azóta. Rentai Renáta élete megváltozott a Szent Johannában,de vajon hogyan?Olvass bele @Gfanni...