bölüm 1 | ilk gün

52 7 0
                                    

Yeni evimde ilk günüm sessiz ve sakin bir gün .O yerden bitme paspal müdirenin iğrenç sesi ve yetimhane sürtüklerinin bana zorbalık yapması yok o kadar rahatım ki .Karşımda televizyon, rahat koltuğumda oturmuş keyif kahvesi içiyorum saat gecenin ikisi ama içimde bir ürperti var, neyse neyse moral bozmak yok. Kendimi tam tanıtayım ben Işık Altuğ kimsesiz bir kız.

Gözlerimin yavaş yavaş kapandığını hissettim televizyonu kapatıp odama geçtim yarın okul vardı ve İlk günümdü. Yatağa geçip telefonda biraz gezindim işim bitince de kapatıp yattım.

Sabah,

Kabus görmemle kalktım.
Küçüklüğümde hatırladığım tek anım küçük ve dar bir sokak , duvarlarda izi olan bir sürü kan daha dünyanın nasıl olduğunu bilmeyen 3 yaşında ki kıza dünyayı karartılar ve vücudunda ki yara izlerini de armağan ettiler...
Gördüğüm kabusu aklımdan atmaya çalışırken alarm çaldı onu kapatıp yataktan doğruldum ve okulun verdiği formaları takmayıp bol bir kot ve bej rendiğinde kazak giyip. Saçımı da dağınık topuz yapıp hızlıca evden çıktım oturduğum yer okula uzak sayılmazdı.

Bir süre sonra okula varmıştım. Okula gittiğimde ders başlamıştı büyük ihtimal geç kalmıştım oyalanmadan sınıfı aramaya başladım. Elimde olan kağıtta yazan 12/C sınıfını bulup oraya doğru gittim ve kapıyı tıklattım gir sesini duyunca kapıyı açtım. E normal olarak tüm gözlerde bana döndü umursamaz bir şekilde içeri girdim. Hoca bana "sen yeni öğrenci olmalısın"dedi."evet benim" dedim ilk defa gördüğüne göre zaten yeni olacaktım. Sonra da "adın ne tanıt kendini bakalım"dedi listeye bak gör ne uzatıyorsun be kadın neyse"adım Işık fazla bilgiye gerek yok "dedim. Gayet'te iyi dedim. Hoca da tamam otur deyince klasik en arkaya geçtim oturduktan sonra dikkatimi çeken tek şey duvar kenarı yani oturduğum yerde önümdeki iki sıra ve yanım boştu galiba burda oturanlar gelmemiş. Takmayıp hocaya baktım ders galiba coğrafyaydı tahta da; harita ve iller falan vardı biraz dinledikten sonra zil çaldı teneffüse çıkma gibi bir niyetim yoktu bende çantamı yastık yaptıktan sonra da yattım. Bir süre sonra yanım da hareketlilik hissedince kafamı kaldırdım boş sıralar dolmuşdu yanıma döndüğümde ise bir erkek vardı, ön sıramda ise bir kız üç erkek'ti önümde oturan kız ve erkek sevgili olmalıydılar ki ele ele tutuşmuşlardı onların önünde de iki erkek vardı benim yanımda da bir erkek ona doğru döndüğümde bana kaşını kaldırmış bakıyordu. Bende ona 'ne' dercesine kafamı salladım bana "buraya oturmak için izin aldın mı?" Dedi. Ya bir siktir evlat bu ne ciddillik sana mı soracaktım lan dedim içimden aha şimdide sana diyorum "pardon izin kağıdını falan mı imzalamam gerekiyordu oturmak için" gayet iyi dedim. Aferim kız ışık. Bir anda "Benle böyle konuşmaya nasıl cesaret edersin sen!?" Dedi. Ne bağıryorsun sağırmı var karşında!. Tam onu diycekken öndeki kişiler arkalarını döndü. Ve erkeklerden biri "Alaz sakin ol yeni kız galiba daha kuralları bilmiyordur"dedi ve hepsi beni süzdü. "Ne öyle bakıyorsunuz hiç mi insan görmediniz ve ne kuralı lan!?" Diyince şok olmuş gibi baktılar. Adının Alaz olduğunu yeni öğrendiğim kişi "lan falan derken bu ne cesaret kuralları kendin zamanla öğrenirsin ama eğer uymazsan katlanırsın" bi siktir lan başlarım kuralına senin. "İlk kendi kuralım mı söyleyeyim istersen, bir;kurallara uyma , iki;birinci kuralı bozma. Böyle bir döngü oluyor işte". Deyince sinirden boynunda ki damarlar ortaya çıktı umrumda mı peki? Hayır! Sonra yine konuşmaya başladı. "Fazla cesur davranıyorsun küçük hanım hareketlerine dikkat et" pff buda yok cesaretlisin yok cesursun falan filan aynı sözler. Gözümü devirerek geriye yaslandım ve telefonumu çıkarıp biraz oyalandım.

Bir süre sonra zil çaldı ve okuldan çıktık ilk önce lavaboya gidip üstümü falan düzelttim ve o gruptan olan kız geldi. Yanımda ki lavaboda elini yıkayıp bana bakıyordu ona kaşını kaldırıp 'ne var' dercesine baktım bana hafif tebessüm ederek gülümsedi ve "selam" dedi bende ayıp olmasın diye sahte gülücükle "selam" dedim aslında iyi biriyim ama hiç çevrem olmadığıdan nasıl davranabileceğimi bilmiyorum adam öldürmek dışında neyse o konuya sonra açıklık getiririm. Bana bakıp "adın ne? yanlış anlama merak ettim yani okula yeni geldin tanışmak istedim" hıhı tanışmak istedin kesin ama kesinlikle o alaz denen şahıs göndermedi yermiyim lan ben böyle oyunları dur söyleyeyim bari o kadar gelmiş. "Adım ışık, senin?'' E bende öğreneyim bari aslında iyi kıza benziyor ama belli olmaz şimdi "bende nazlı tanıştığıma memnun oldum" pekte nazlıymışsın. Gülerek "bende memnun oldum neyse ben gideyim artık " diyerek çıktım lavabodan aşağı indiğimde bahçe de olduklarını gördüm ve takmadan okuldan çıktım. Bu ara da küçük bir kafede iş buldum orda garsonluk yapacaktım.

İş yerine gelince müdürün yanına gittim. Çantamı arkaya koyup iş giysilerimi giydim ve işe koyuldum çalışanları sessizdi o yüzden muhattap olmuyorlardı müşterilerle gayet iyi anlaşıyordum. En son bir müşteri geldi bende ona ne istediğini sormaya gittim. "Merhaba,hoşgeldiniz ne isterdiniz" dedim ama bana ters bir sesle "menüyü getirsene direk ne soruyorsun!" Deyince ona "beyefendi bağırmanıza gerek yok düzgün bir dille sordum 'menüyü getirin' deseydiniz getirirdim zaten" dedim sakin ol sakin ol ilk günden olay çıkarma dememe kalmadan elini masaya vurup "bana ne yapacağımı mı söylüyorsun lan "deyip geriye itti noluyo lan bu ne sinir? Beni ittince çalışanlar toplandı bir şeyler falan dediler ben kendimi toparlamaya çalışıyordum ki bir anda son sözünü söyleyene kadar. "Sizin alacağınız bu çalışanlarda anca böyle boş kaltaklar olur önce cilve sonra nanay!" Diyince biz çalışanlar şoka girdik müdür de gelip "noluyor burda bu ne rezillik!?"
Bende ona "ne bileyim bir anda bağırmaya başladı sadece ona 'bir isteğiniz varmı?' dedim oda 'menüyü getir direk ne soruyorsun' dedi sonra da böyle olay çıkardı ama zorlarsa öldürürüm bunu!". Cidden öldürürdüm bunu adam duymuş olacak ki "öldürsene lan varmı o yürek sende bak kızım elimden alamazlar seni!". İçmiş gelmiş buraya son gelişi olacak. O son sözünden sonra yumruk attım ona sonra da tekmeledim. Çalışanlardan biri beni ayağa kaldırdı adam tam üstüne gelecekken hızlıca masada duran vazoyu alıp kafasına geçirdim. Ortalık birbirine girdi bir şekilde beni mutfaga almışlardı. Sakinleşmeye çalışıyordum. Müdür mutfaga sinirle girip "bu ne rezalet ilk günden ne yapmaya çalışıyorsun sen. Kovuldun eşyalarını al ve defol git bir açıklama bile yapma bana!" Girip çıkması bir oldu. Ahh lanet olsun ilk günden kovulmam. hızlıca önlüğü yere atıp lavaboya gittim kanları temizleyip, çantamı alıp ordan çıktım. Eve doğru yürümeye başladım. 'demek iş bana göre değilmiş asıl işime devam ederim bende' diye söylenmeye başladım. Saat akşam onbir'e geliyordu evimin olduğu sokak çok sessizdi aslında cesur değildim konu dar, karanlık ve sessiz bir sokak olunca geçmişim gözümün önüne geliyor. Şu an bir şey olsa bana bir şey yapamam ama eğer bu yerin dışı olsa o kişi ölmüş olur. Bir anda koşarak eve doğru gittim. Merdivenlerden hızla çıkıp eve girdim.

🍀

❤️‍🩹

Umarım iyi olmuştur.

Devam edecek... (✿⁠)

Karakter fotoları için ayrı bir bölüm yapacağım.

Kanlı SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin