Gece Kulubü

812 7 2
                                    

Usulca araba ile yolda ilerlerken bir yandan da sigarasını içiyordu. Gözü torpidoya takılmıştı, açıp içine baktı ve bıçağının orada olduğunu gördü, hafif bir gülümseme ile torpidoyu geri kapattı. Gecenin serinliği ve ışıkların dansı gözlerinden yansıyordu. Bir süre sonra gece kulubüne vardı. Arabasını kenara bırakıp usulca ve güler bir yüz ile içerite girdi. Tabii ki de gece kulubünün önünde çok fazla sıra bulunuyordu fakat kişi kendi mekânına sıradan girecek değildi. İçeriye adım attığında garsonlar, barmenler, dansçı kadınlar hepsi teker teker selam verdi. Yukarı kata doğru yol almaya başladı. Merdivenlerden usulca çıkarken etrafını kesiyordu, bu sefer kim olabilir? Diyerekten. Şu anlık ilgisini çeken birisi ile karşılaşmamıştı, locasına geçip viskisini bekledi zira viskiden başka bir alkol tüketmiyordu ve bunu da garsonları biliyordu. Bir şişe iskoç viskisinin yamı sıra bardağı ve buz dolu bir kap getirildi. Getiren garson hemen sağ tarafında ayakta bekliyordu, her bardağını bitirdiğinde garson yeniden dolduruyordu. Garson kadın, ince belli, beyaz tenli, kızıl saçlı, mavi gözlü, alımlı ve güzel bir kadındı. Aslında bu olabilirdi diye düşündü ama sonradan fikri değişti. Yerine birini bulmak ile uğraşmaya değmez, dışardan başka bir obje bulunabilir diye düşündü. Çok sıkıcı geçmeye başlamıştı artık, etrafta dans eden et parçaları var ce hiçbiri kendi ellerinde ölmeyenlayık değildi. Garsonu kovdu ve aşşağıdan başka birisini yollamasını istedi sıkıldığını belirterek. Garson durumu farkedince dansçılardan birini çağırarak oradan ayrıldı gelen dansçı sarışın, alımlı, vücut tipi balık etliye biraz yakın fakat makyaj güzeliydi. Karşısındakine ifadesiz bir surat ike bakınıp dansçının tedirgin olmasını sağladı. Olduğu yerde kafasını yerden kaldıramaz oldu, göz göze gelmekten çekiniyordu.

- Bana bak. Diye seslendi dansçıya. Usulca kafasını kaldırıp baktı.

- E-e-efendim. Diyebildi ancak kekeleyerek. Bir elinin tırnaklarını diğer elinin tırnaklarına sürtüyordu gerginlikten.

- Soyun. Fazla giyiniksin.

Bunu duyan dansçı tam idrak edemedi çünkü üzerinde sadece iç çamaşırları vardı, direk dansçısı olduğu için. Tam ne olduğunu soracakken suratına sert bir şekilde tokat yedi ve yere yığılıp ağlamaya başladı.

- Bana kendimi tekrarlatma.

Ağlayarak soyunan dansçı neler olduğunun farkında değildi. Sevecen güler yüzlü bir adam ifadesiz surat ile kendisini süzüyordu. Korku içini kaplamış, gözlerinden yaşlar geliyordu. Çıkartmıştı kıyafetleri. Vücudu gayet göze hitap ediyordu fakat yüzünden hoşnut olmamıştı. Aşağından zımba ve güzel bir kadının portresini istedi. Gelen portreyi dansçının yüzüne tutup alnından zımbaladı. Tabii bunu yaparken dansçı karşı koymaya çalışsa bile nafile, yüzüne aldığı ikinci bir darbe ile bayılmıştı. Yeni avını bulana kadar bir şeyler ile uğraşması gerekliydi, canı sıkılmıştı. kadın kendine geldiğinde gözlerini kapatan bir kağıt parçassı olduğunu ve kafatasının oatlayacak şekilde ağrıdığını farketti. Arkasından yanaşan bir rüzgarı hisseti ve ensesindeki iki dudaktan şu sözcükler çıktı;

- Dans et.

Bunu duyar duymaz dans etmeye başlayacaktı fakat bir terslik vardı, ayağa kalkamıyordu. Ve birden bir ip ile boğulduğunu hissederken anal kısmından içeriye birisinin girdiğini farketti. Gözleri kararıyor ölecek gibiydi. Böyle ölmeyi gakketmiş miydi? Gece kulubü sahibine göre kendi elleriyle boğulurken üstüne tatmin olarak ölmey hakketmemişti. Bir süre içinde git gel yaptıktan sonra ipi bıraktı, ve dansçının cansız bedeni yere yığılmıştı fakat hıncını alamamıştı. Cansız bedeni ile ilişkiye girip rahatladıktan sonra gece kulübünden kadını kucağında sanki o sızmış faka işe evde devam edecekmiş edası vererek çıkarttı ve arabaya koydu. Eve doğru hızlıca ilerledi ve bodrumuna indi. Kazan dairesibe vardığında cansız bedeni ateşin içine bırakıp bir güzel yanışını izlerken gözleri parlıyordu. Sigarasını yakıp bir süre ateşi izledikten sonra arabasına binip tekrardan mekânına gitti. Eğlencelik oyuncağı ölmüştü, zaman geçirmelikti zaten diye düşündü. Yerine başkası lazımdı fakat hâlâ kimse görünmüyordu. Ta ki...

-----------------------------------------------------------------------

Oy atmayı ve düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayınız, keyifli okumalar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PİSİKOPAT |+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin