„Máš to tady docela hezký!" řekla uznala Alice, když jsem je dovedla do svého pokoje. Pousmála jsem se.
„Líbí se mi to, většinou je tu se mnou Jane a Demetri mi dělá ocásek, když jdu do města, ale je to pěkné, dokonce i Aro se překonává a je milý," řekla jsem a pokrčila rameny.
Skočila jsem do postele a Jane si sedla z druhé strany. Našli jsme si moji oblíbenou polohu, kdy jsem více méně ležela ji na klíně a ona mě hladila po vlasech. Cullenovi se nad námi pozastavili, ale za ten rok se toho hodně změnilo.
„Ano, všimli jsme si, kdyby se někdo z nás takhle zasmál na jejich účet, byli by jsme mrtvý," řekla Esme.
„Řekněme, že jsem musela přistoupit na jeho podmínky a on zase na moje, takže jsme taková druhá veselá rodinka, docela je začínám mít ráda, i když mi s těmi rande a proměnou leze na nervy," řekla jsem kysela. Emmet si přisunul křeslo k posteli a ostatní se taky po usazovali.
„Poslouchám, chci vědět všechno!" vyhrkl a mě chvíli trvalo, než jsem dokázala začít.
Flashback
„Je nějaký důvod k tomu, že si mě nacpala do večerních šatů, které na můj vkus odhalují více, než zahalují?" otázala jsem se naštvaně.
„Ani ne, jen máme takové menší rodinné setkání, přišli Arovi nejvěrnější a on si přeje, aby jsi se s nimi seznámila," řekla Jane.
„Slib mi, že je nakopeš, když budou něco zkoušet," zaskučela jsem.
„Myslím, že v tom mě předběhne Demetri," řekla a já vyprskla smíchy.
Měla ale pravdu, Demetri si hrál na mého osobního strážce a bral to smrtelně vážně, možná občas až moc, ale byla to sranda. Jane byla zase moji novou nejvěrnější společnicí. Jen mě mrzelo, že se mi vyhýbá její bratr, ráda bych ho líp poznala.
Jane otevřela dveře do tanečního sálu, kde jsem mezi upíry spatřila i několik lidí a bylo mi jasné, že jsou půlnoční svačinka. Zvykla jsem si na to, i když jsem jim to sem tam překazila, ne všichni si zasloužili zemřít a Aro se s tím musel smířit.
Aro prošel sálem až ke mě a zářil jako sluníčko. Protočila jsem očima, když mě obejmul a dupla mu na nohu, aby mě pustil. „Má belle, jsi kouzelná, pojď představím tě," řekl a táhl mě ke skupince asi pěti upírů.
„Alariku, toto je Alex, má schovanka," řekl a ukázal na vyššího blonďáka, s vypracovaným tělem. Měl modré kontaktní čočky, ale bylo mi jasné, že jeho oči jsou rudé, jako oči zbytku téhle sešlosti, jen se dnes přetvařovali. Byl docela pohledný, ale jeho úsměv ve mě vyvolal silné nutkání dát se na útěk.
„Ahoj maličká, zatančíme si?" zašeptal a já jsem chtěla jen pryč.
„Jistě, jděte, popovídejte si a pak se vraťte, představím ji ostatní," řekl Aro. Opravdu jsem s ním nechtěla jít, ale neměla jsem na výběr. Falešně jsem se usmála a přijala jeho ruku s přímým úmyslem mu podupat nohy co jen půjde. Ten zmetek se však ukázal jako talent na vyhýbání se mým pokusům.
„Takže, maličká, jak to máš ráda?" otázal se mě.
„Prosím?!" otázala jsem se naštvaně a Demetri se ihned otočil mým směrem.
„Slyšela jsi mě, Aro nám tě tady nabízí na stříbrném tácku a já velmi rád ochutnám," řekl a naklonil se ke mě.
„Demetri!" nebyl to víc než šepot, ale stačil, aby mu v zápětí Demetri sevřel pevně rameno.
ČTEŠ
Let me love you
FanfictionPříběh na téma Twilight. Alice je pryč, zemřela před mnoha roky a Jasper zůstal sám, když jsou Cullenovi v Denali, přijede sem i Alex se školou. Alex má schopnosti o kterých nikdo neví, a mnoho lidí by si je přálo mít, díky tomu, se setká i Jasperem...