Pohádka

458 26 4
                                    

„Jak jste si užili film?" zeptal se Demetri tak v půlce cesty.

„Ale jo, zapomněla jsem, jak jsou novodobé horory legrační," řekla jsem stále pobaveně a Demetri se usmál.

„Na čem jste vůbec byli?" zeptal se zase.

„Zhasni a umřeš, asi budu dnes chodit po domě a volat Dianu, že jsem ji zhasla," řekla jsem a musela se začít smát nahlas.

„Ostatní nebudou rádi, když je budeš budit," řekl Demetri.

„A od čeho jsou špunty do uší?" zeptala jsem se ho ironicky a Jasper zastavil před domem. Haleluja, nevím o čem bych si s tím individuem měla povídat.

Vystoupila jsem a vzala Jaspera za ruku, společně jsme došli do domu a vysvlékli kabáty a boty.

„Jste zpátky?" ozvala se Esme z obývacího pokoje. Na jejím hlase byla znát drobná nervozita a já chtěla ublížit všem, co ji tak přiměli se cítit. Jasper se usmál a mě to neušlo. Taky jsem se usmála. Jsou moje rodina a já je budu chránit.

„Jo jsme doma, mami," řekla jsem naschvál a Esme se na mě srdečně usmála.

„Jak jste si to užili," řekl Aro z pohovky a já jsem málem zaskřípěla zuby.

„Jo, užili," odsekla jsem a vydala se do kuchyně.

„Chceš večeři?" zeptala se Renesme.

„Ne, nemám moc hlad, dám si jogurt," řekla jsem ji a něco do sebe kopla.

Vrátila jsem se do obývacího pokoje, právě ve chvíli, kdy Aro pouštěl Demetriho ruku a musela jsem nad tím nadzvednout obočí. Kdybych nevěděla, že mu četl myšlenky, řekla bych že dráček je realita, vrrrr..

„Demetri říkal, že budete volat Dianu," řekl Aro a já jsem se musela začít pochechtávat.

„Už ti hráblo? Co bylo v tom jogurtu? Tráva, že jo?" zeptal se ihned Emmet a já se začala smát ještě víc.

„Když já si nemůžu pomoct, všichni byli posraní strachy a já měla záchvat smíchu skoro celý film," řekla jsem a sedla si do křesla, za kterým stál Jasper.

„Z čeho?" zeptal se Emmet.

„Ono to začalo tím, že nějakej chlap utíkal, vcucla ho tma a pak ho to vyplivlo bez očí, neptej se mě proč, ale přišlo mi to neskutečně vtipné," řekla jsem a musela se zase začít usmívat jako pošuk.

„Tobě tohle přišlo vtipné?" zeptal se Emmet.

„Nebo když tam problikávalo světlo, Diana byla něco jako démon, zlý duch, ve světle nešla vidět a ta holka na ni furt čuměla a divila se, že ji ve světle nevidí, pak se málem posrala jak se snažila rychle rozsvítit," řekla jsem a povzdechla si.

„Tak jsem si říkala, že dneska bude večerka brzo, zhasneme světla a budeme volat Dianu, schválně, kdo ji najde první," řekla jsem a Emmet se usmál.

„Přijímám tvoji výzvu, ale ne že se zabiješ o nábytek," řekl Emmet.

„Aby nábytek nezabil tebe," nadhodila jsem a nadzvedla obočí.

„Chceš se vsadit?" zeptal se mě.

„Sázej se černoši a starý babky," řekla jsem mu a Aro se rozesmál. Podívala jsem se na něj jako na blázna a jeho bratři mu věnovali dost podobný pohled.

„Má Belle, vy jste unikátní," řekl mi nakonec.

„Lidi říkají, že jsem šílenec, ale budiž," řekla jsem s ledovým klidem.

Let me love youKde žijí příběhy. Začni objevovat