1

95.5K 566 57
                                    

Helllloooo bebişlerrrr

Bugün, annem için özel bir gündü ve onun için bütün aileyi neredeyse çağırmıştı. Babamın tarafı pek gelmesede, bizim taraf geleceğe benziyordu. İlk defa amcamı ve teyzemi görecektim.

Amcam, İsviçre 'den gelmişti ve bu davetimize icabet edecekti.

Teyzem, kendisi çok uzaklarda yaşamıyordu. Ankara' da yaşıyordu fakat bize hiç uğradığı yoktu. Arada bir ben küçükken ve okuldayken anneme uğruyordu. Bazen görüyordum, bazen görmüyordum.

Peki annemin özel gün dediğide doğum günüydü, herkesi bir arada toplamak istiyordu. En azında  bütçemizin el verdiği kadarıyla, annem çok güzel hazırlıklar yapmıştı. Benim doğum günümü bile kutlamayan kadın...

Biz orta gelirli bir mahallede 4 katlı evin en alt katında yaşıyorduk. Bodrum katı...

Ev yavaş yavaş dolmaya başlamıştı. Annem gelen misafirlerle ilgileniyordu. Bende mutfakta, hazırlıkları, tek başıma yapmaya çalışıyordu. Annem mutfağa geldi, "Birazdan Aynur teyzen gelecek, üstünü düzeltte karşılayalım" dedi.

Annemin işi gücü paraydı. Pahalı ne olursa olsun seviyordu.

Hemen üstümü düzeltip mutfaktan çıktım. Annem kapıda teyzemi bekliyordu.

Teyzemin topuklu ayakkabısının sesi tüm binada yankılanıyordu. Kapının önüne geldi, annem ise eziler ona bakıyordu, "Abla hoşgeldin" demişti. Teyzem samimiyetle anneme sarılmıştı, "Hoşbuldum kardeşim" Demişti ve nezaketle ayakkabısını çıkarmıştı. Annem panikle "Hadi Efsun, teyzenin ayaklarına terlik ver" demişti. Hemen ardından "Ayakkabılarını kaldır, hadii!" demişti. Ardından benim etimş sıkmıştı. Bağırmamak için zor duruyordum. Teyzem farketmil olacak ki gözleri annemdeydii...

Bir hayırlı olsun alırz aşkolsrrr... ❤️

Kuzen | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin