BOHCAMİ HAZİRLAYİN

358 36 18
                                    

Jake'ten

Telefonu elimden bırakıp şarja koydum. Ben laylayı yürüyüşe hazırlayana kadar azıcık dolabilirdi. Odadan çıkıp salona gittiğimde annemi görünce konuştum.

"Anne Layla'yı yürüyüşe çıkarıcam." Annem onaylar şekilde mırıldanırken yürüyüş kelimesini duyan Layla hemen kalkıp heyecanla bacaklarıma dolanmıştı. Türü gereği zaten neşeli ve heyecanlı bir köpekti. Gülümseyip eğilip başını ve kürkünü okşadım. "Gel hadi kızım." Peşimden gelmesini söyleyip elimle işaret verdim ve koridora çıkıp dolaptan tasmasını çıkardım. Azıcık ödül maması alıp birde poşet -çünkü layla dışarıda tuvaletini yapabilir ve kimse bir köpek boku görmeyi istemez. Ayrıca zaten çevre kirleniyor- aldım.

Tasmayı kenara koyup yukarı odama çıkıp telefonumu ve ceketimi alıp aşağı indim. Layla peşimden geliyodu tabi o sıra. Gece gündüz peşimdeler peş- ne diyorum lan ben?

Ceketi giyip telefonu cebime attım ve tasmayı elime alıp kapıyı açtım. Layla heyecanla dışarı çıkıp bir o yana bir bu yana gidiyordu. Bu sevimli hareketlerine gülmeden edemedim.

Layla evin bahçesinde koştururken bende o sıra ayakkabımı giydim. İşim bitince kalkıp üstümü düzelttim ve laylayı biraz kovalayıp oyun oynadım. Durunca patilerini bacaklarıma koyup şapşal suratıyla bakıyordu. Kafasına öpücük kondurup eğilip tasmayı kafasından geçirdim ve onu rahatsız etmeyecek şekilde taktım.

Bahçe kapısını açıp beraber dışarı çıktık. Yürürken nehrin oradaki parka gelmiştik. Sabah erken saatler olduğu için fazla kimse yoktu bu yüzden laylanın tasmasının ipini çıkardım ve koşturması için rahat bıraktım.

Bir banka oturup bir yandan laylaya bakarken bir yandanda cebimden telefonu çıkardım. Sunghoona yazsam mı yazmasam mı diye düşünüyordum.

Aman canım 3 günlük dünya yazayım bitsin gitsin.

Ne oluyorsa bu sözden oluyor bu arada.

Instagrama girip onunla olan sohbete girdim. Bir süre bakıştıktan sonra parmaklarımı hareket ettirip mesajı attım.

Instagram dm
laylaninbabasi x yakisiklihoon

laylaninbabasi
Hey
Selam yakisikli
Görüldü

yakisiklihoon
Sana da selam

laylaninbabasi
Nasilsin

yakisiklihoon
İyiyim ya sen

laylaninbabasi
Heyecanli gergin umutsuz mutsu|
Ben de iyiyimm
Napiyorsun

yakisiklihoon
Dışarıda bisiklet suruyorum

laylaninbabasi
He o zaman ben rahatsiz etmeyeyim daha fazla

yakisiklihoon
Hayir hayir
Sorun degil durmustum zaten
Sen napiyorsun

Laylaninbabasi
Laylayi yuruyuse cikardim
Yani kopegimi

yakisiklihoon
Laylanin babasi|
Sevimli

laylaninbabasi
Sende oyle|
Evett oyle

yakisiklihoon
Nerede geziyorsunuz

laylaninbabasi
Nehrin orada bir park var
Genelde piknik yapilan yer

OMK | JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin