baba tarafi cem yilmaz mi senin?

288 42 24
                                    


Jake'den

Tamam şuan tam maçın ortasındaydık. 2. Yarının gelmesine 10 dakika kalmıştı ve karşı takımla durumumuz 1-1 di. Top şuan Taehyundaydı ve karşısındaki adamlar topu sürerken engel olmak için koşuyordu.

Beomgyu ve Riki Taehyunun pas atmasını kolaylaştırmak için karşı takımın önüne geçip Taehyunun Jeongine pas atmasını sağlamışlardı. Jeongin topu kaptığı gibi Yeonjun ve bana doğru şut göndermişti. Top ilk bana geldiğinde Yeonjunla paslaşarak kaleye koşuyorduk. Göz ucuyla Heeseung hyung ve Jungwona baktım. Bağırarak tezahürat yapıp elindeki pankartı zıplayarak sallayan Jungwonu görünce gülüp geri topa odaklandım.

Önümüze karşı takımın oyuncaları çıktığında topu birbirimize gönderiyorduk ama daha sonra artık engellenir hâle geldiğimizde gözümle bizim takımdan birilerini aradım ve Soobinin mükemmel bir konumda durduğunu görünce ona atmaya karar verdim.

"SOOBİN TOP SENDE!" Bağırdıktan sonra Soobine topu gönderip kendi önümdeki kişiden kurtulup kale yakınlarına koştum.

Soobin topu göğüsüyle yakalayıp hemen ilerlerken çalım atarak topu kendi kontrolünde tutmayı başarıyordu. Top biraz daha paslaşılırken maçın bitmesine sadece 4 dk kaldığını gördüm. Hızla koşup ellerimi yukarı salladım topu bana göndermeleri için. Top ne ara Hueninge geçmişti fark etmedim ama huening topu bana attığında tutup kaleye şut çekmek için koştum.

Neredeyse ana sınıfından beridir futbola merakım vardı ve ilkokulda başlamıştım kurslara. Yani yaklaşık 12 senedir futbolla uğraşıyordum. Birçok madalyam ve ödülüm vardı. Ayrıca ben takım kaptanıydım. Mümkün olduğunca strateji geliştirip koçla ve bizim takımla bu konuları tartışırım. Severek yaptığım için şanslıydım yoksa cidden zordu.

Düşüncelerimi bir kenara bırakıp artık önümde sadece 3 kişi olduğunu ve kaleye düzgün bir şut atmam gerektiğini fark ettim. Ama bunu tek başıma yapamazdım bu yüzden bizimkilere baktım.

Etrafa bakıp Rikiyi yakınımda görünce kafamla işaret verip topu ona gönderdim ve herkes Rikinin topu almasıyla onun şut çekeceğini sanıp oraya odaklanırken karşı takımın afallamasından faydalanıp riki yüksekten pas atarak topu bana geri gönderdiğinde göğüsümle tutup topa içimdeki tüm kazanma hırsıyla şut çekmiştim.

Top kaleye girdiği an yüksek bir gürültü koptu ve artık neredeyse hissetmediğim bacaklarımla bizim takıma doğru koştum ve hepsinin üzerine atlayıp kocaman sarıldım.

"GOOOOOOOOOLLL" Hepimiz bağırırken kimin ne dediğini duymakta zorlanıyordum. Sahaya gelen Heeseung hyung ve Jungwon hemen yanımıza gelip rikiye sarılıp kafalarını okşamışlardı. Rikiyi görünce üstüne atlayıp kafasını delicesine sevdim.

"ADAMIM BENİM BE HELAL OLM SEN OLMASAN NASIL KAZANIRDIK!" Riki kendini ellerimden kurtarmaya çalışırken bir yandanda konuşmaya çalışıyordu.

"Ayıpsın hyung o mükemmel şutu sen çektin!"

Ayağa kalktığım an Heeseung hyung sırtımı patpatlayarak kocaman sarılmıştı. Jungwonda öbür ataraftan sarılmıştı.

Bi anda yukarı doğru havalanınca küfür ederek kimin kaldırdığına baktım. Yeonjun ve Soobin omuzlarına alıp bir şeyler diyerek bağırıyorlardı.

"EN BÜYÜK KAPTAN BİZİM KAPTAN!!"

Anı bozmadan kollarımı yukarı kaldırıp bende bağırmaya başladım ve sonra yere bırakmalarını söyleyip herkesin ellerini birleştirmesini istedim.

"Yine okulumuzu kazandırıp bu onura ulaştık. Tabi ki şaşırmadık guys. Her neyse hepiniz çok iyiydiniz sizin sayenizde her geçen gün daha da gelişiyorum, gelişiyoruz. BU MAÇIN GALİBİ BİZİZ!"

OMK | JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin