_______
Jake'den
Evet son dakikalar sayın seyirciler. Saat 30. Dakikayi gösterdiği an çıkış zili çalacaktı. Son 10 saniye... 9, 8, 7, 6, 5, 4... 3... 2... 1... 0 işte zil.
Çalmadı?
Tam vaktinde çalmayıp beni hayal kırıklığına uğratıp 20 saniye sonra çalan zile kötü bakışlarımı gönderip - tek tek parçalara ayıracağım o saati- çantamı hemen koluma taktım ve hızlıca ayağa fırladım. Bizimkiler de çok geçmeden yanıma geldiğinde Heeseung hyung elini omzuma attı.
"Heyecandan kuyruğunu sallayan köpekler gibisin Jake." Dediğinde Riki ile Won bana köpek dendiği için karşımda çekinmeden gülerken elimi yumruk yapıp havaya kaldırmıştım. Benden uzaklaşsalarda gülmeye aynı şekilde devam ediyorlardı.
"Ben heyecanlı olmayayımda kim olsun. Kaç senedir hayalini kuruyorum."
"2 senedir." Diye lafa atlamıştı Riki. Sağol Riki ben bilmiyordum çok ama çok sağol. Göz devirip sınıftan hep beraber çıktık.
Sunghoon büyük ihtimal aşağıda bahçede bekliyordu. Sınıfının önünden geçerken görememiştim çünkü onu. Sunoo ile Jay de olmadığına göre aşağıda bekliyordur herhalde. Aşağı bahçeye inerken neler yapsak diye düşündüm. Bana her şey uyardı gerçi. Yanımda olması yetiyor. Acaba sahile mi gideriz? Yoksa cafeye falan mı? Değişiklik yapıp başka yerlere de gidebiliriz. Sahil çok güzel olurdu aslında. Sunghoon da ister mi sahile gitmeyi? Sonuçta Layla'yı gezdirirken o da sahildeydi yani olabilir bence.
Bahçeye vardığımızda sunghoonları gördüm. Üçlü, çıkış kapısının orada bekliyordu birbirleriyle konuşarak. Çok geçmeden Yanlarına vardığımızda sunghoon hafifçe omzuma vurmuştu.
"Sonunda geldin." Demişti.
"Zil çaldığı gibi geldim ben asıl sen nasıl bu kadar hızlı geldin." Saniyeleri saydığımı söyleyemezdim tabi.
"Ders bedendi erken saldılar." Diyip omuz silkmişti. Kafamı sallayıp onayladım. Diğerlerine baktığımda Jay ile Heeseung hyung gitar çalmakla ilgili falan konuşurken jungwon köpürüyordu. Bu kedinin aşısı var mı?
Riki ile Sunooya döndüğümde gerizekalılar kıpkırmızı olmuştu. Utanıyor mu bunlar amk??
"Riki."
"Ha? Efendim Jake hyung." Afallamış gibi bakıyordu. Bunlar öncesinde bir şey mi yaşadı sevgili mi oldular lan yoksa? Sunghoonla benden önce hemde?!!
Kaş göz yaparak 'ne iş?' Der gibi yaptım. Ama sunghoonun bakışlarını fark edince çok fazla şekilden şekile girdiğimi fark ettim. Boğazımı temizleyip sormaya kadar verdim.
"Niye kızardın?"
Riki de kızardığını yeni fark ediyor olmalı ki kulaklarını ve yüzünü kontrol etmişti elleriyle. "Şey hava çok sıcakta ondan, evet. Güneşte bayağı tepedeymiş. Vallahi yaz sıcağı resmen." Kendisine elleriyle yelpaze yapmıştı.
"Riki mart ayındayız ve hava bulutlu. Ne sıcağı?" Demişti Heeseung hyung.
"Sıcak işte."
Tam ben de uğraşmaya devam edecektim ki Jungwon kedi gibi atlayıp, "Ben alırım senin sıcağını kanka gel bilardoya gidiyoruz." demişti. Konuşmaya devam ederek Rikiyi yanımızdan alıp götürmüştü. Heeseung hyung da onlara yetişmek için hemencecik eliyle omzumu patpatlamış diğerlerine de el sallayıp peşlerinden gitmişti. Hyunguma arkadan bakarken yanımızdaki Sunoo ile Jay de bizle vedalaşıp ayrılmıştı. Sunghoon ile de yalnız kalmıştık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMK | Jakehoon
Fanfictionlaylaninbabasi Orospuyu mezara koymuslar yakisiklihoon Ne laylaninbabasi Tek mi yaticam demis - Texting, story Küfür + argo içeriyor bilginize #1 - Jakehoon 🏅 #1 - Jake ***Bölümleri atmam uzun sürebilir yks öğrencisiyim***