pazar gunu bos musun?

265 36 17
                                    

Jake'den

Tamam. Her şey çok karmaşıktı şuan. Hyuka bebek gibi kıvrılıp uyumuş, Jay ve Jungwonun saçı başı ketçap'a bulanmış, Yeonjun, Soobin ve Beomgyu sırıl sıklam olmuş, Taehyun beomgyu'ya sarılarak onu ısıtmaya çalışıyor, Heeseung hyungun bazı yerlerinde traş köpüğü bulanmış, Sunoo Rikinin omzuna yaslanmış anlayamayacağımız şekilde bir şeyler mırıldanıyordu -sanırım sarhoş-, Riki eline şişeyi almış çevirmek için hazırlanıyordu.

Sunghoon VIP kul gibi hiçbir şey olmamış sadece içkiden dolayı başı ağrıdığını söylemişti.

Benim üstüm ise yoktu. Evet yoktu çünkü görevde çıkarmamı istemişlerdi ve ceza hakkım bitmişti. Siz siz olun her şeyde hakkınızı kullanmayın sonra çok pişman oluyorsunuz.

Riki şişeyi çevirirken artık isyan ediyorduk oyun bitsin diye ama Riki bir türlü pes etmiyordu. Şişe çevrilirken ıslanan kişilere getirdiğim küçük örtüleri de onlara vermiştim.

Şişe Riki ile Sunghoon arasında durunca Riki anında sordu. "D mi C mi hyung?"

Sunghoon derin nefes alıp cevap verdi. "Doğruluk. Cesaret diyecek hâlim kalmadı başım çatlıyor." Yüzünü buruşturup kaşlarını çatarak söylemişti. Çatma kaşlarını erken yaşlanırsın diyemedim.

Riki sanki çok büyük bir şey olmuş gibi bir oh çekip sorusunu sordu hemen. "Gay misin?"

SENİN SORACAĞIN SORUYU SİKEYİM.

Bir yandanda işime gelmişti bu soru gerçi.

Sunghoon bir süre düşündü. O düşünürken pür dikkat ona baktığım için göz göze geldik. Hemen gözümü kaçırıp önümdeki yiyeceklerle ilgileniyormuş gibi yapmıştım. Hâlâ baktığını hissediyordum. Bakmasana kardeşim kalp var bizde umutlanabiliyoruz heralde! BAKMA LAN ZATEN ÇIPLAĞIZ!!!

Ben içimde savaş verirken Sunghoon geri Rikiye dönüp cevapladı. "Bilmiyorum."

Neyi bilmiyon olm?

Tam ben soracakken Riki benden önce davrandı. "Nasıl?"

"Bas bayağı yönelimimi bilmiyorum. Tamam yakışıklıyım falan ama kimseye özel bir ilgi duymadım."

Üzülsem mi sevinsem mi aga ben şimdi.

"O zaman hiç sevgilin, flörtün falanda mı olmadı bu yüzden." Fazla sorguluyordu bu çocuk. Kimin agası bee.

Sunghoon tekrar düşünmeye başlayınca sabır çekiyordum artık. Düşün düşün çoktur işin. Başı ağrıyor diye bu kadar çok düşünüyordu galiba.

"Bir doğruluk için fazla soru sordun." Riki zort olurken Sunghoon başını ovalıyordu.
Riki anladım dercesine kafasını salladı. "Haklısın hyung."

Ne olurdu cevaplasaydın soruyu öküz.

"Ben sıkıldım oyundan." Jungwon konuştuğunda ona baktım.

"Kanka siz bir duşa mı girseniz saçınızda ketçap var amına koyim."

"Tamam girerim birazdan." Demişti Jungwon ama kendisi şuan uyudu uyuyacak. Bu hâlde uyuyamazdı ipek gibi saçları ketçap içinde mahvolurdu.

"Won kalk banyoya git çıktığında benden giyin. Zaten aynı boydayız. Jay hyung istersen sende duş alabilirsin ki en kötü git bir saçını yıka bence." Won beni onaylayıp kalkarken arkasından jay hyung gitmişti. O da biliyordu böyle eve gidemeyeceğini tabi.

"Yeonjun, Soobin, Beomgyu çantanızda yedek kıyafet var mı yoksa ben vereyim mi?" Diye sormuştum üçüne.

Sorduğumda Hyuka aniden uyanıp konuşmuştu. "Kim kime veriyo?!" Ve pat diye tekrar yığılmıştı...

OMK | JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin