Helloo
İlk kez fic yazıyorum İnş güzel olurr
(Hayal gücümü sorgulamayın)
İyi okumalarrJimin - Taehyung
(WhatsApp konuşması)Jiminie
Kanka sizin eve geliyorum
Son zamanlarda popüler olan bir oyun vardı ya ona biraz baktım güzel gibi oynayalım birlikteTaetae
Tamam
Kanka gelirken çilek alsana lüütfeenJiminie
Oldu canım başka isteğin var mı?Taetae
Var
Ayıcıklı jelibon da alsanaJiminie
Nah emojisi*Taetae
Tamam tamam ya sadece çilek al yeterJiminie
Of tamam bıktım senin şu çilek sevdandan her gelişimde 10 kilo çilek aldırıyorsun param bitti ya 😭***
Zil çalınca kapıya fırladım, kapıyı açtığımda Jimin bıkkınlıkla elindeki çilek poşetini bana verdi. Sırıtarak "Teşekkürler Jiminiee!" Dedim. Çocukluğumdan beri en yakın arkadaşım olduğu için Jimin'e böyle gıcıklıklar yapsam da onu çok seviyordum. Pek sosyal biri değildim açıkçası. Küçükken beni dışlarlardı. Ama Jimin onlar gibi beni dışlamayıp benim arkadaşım hatta kardeşten öte sevdiğim kişi olmuştu. Hâlâ da kimse benle arkadaş olmak istemezdi. Çok utangaç bir tip de değildim aslında ama bana hep gıcık kaparlardı nedensizce.
"Of şu çilekleri yıka da yiyelim bari!" Dedi Jimin. Tamam dedim ve çilekleri yıkamaya koyuldum. O sırada Jimin bana oyundan bahsetmeye başlamıştı. "Kanka oyunun grafikleri çok iyi amına koyayım!", "Ya bağırarak küfür etmesene annem duyacak!", "Pardon... Neyse Tae oyuna bugün saat 6'da yeni karakter gelecekmiş. Oyunun Youtube kanalında canlı yayında karakter tanıtımı yapacaklarmış. Bir de her karakterin bir hikâyesi falan varmış çok iyi!" Dedi heyecanla. "Tamam bakarız önce bir indirelim de şu oyunu daha saat 3, yani 3 saatimiz var o sırada bakarız oyuna."
***
"Ya Taehyung yavaş ye canlı yayına çilek kalmayacak!", "Tamam tamam, gönül rahatlığıyla çilek bile yiyemiyoruz ya..."
Oyuna kendimizi bayağı kaptırmıştık, bir yandan da çilekleri gömüyorduk. Bu çocuğa çilek aldıra aldıra uzman yaptım. Çileğin iyisinden anlıyor. Bu arada Jimin favori karakterini seçmişti. Ama ben hâlâ seçmemiştim. Belki yeni gelecek karakter iyidir. Bu arada canlı yayına yarım saat kalmıştı.(yarım saat sonra)
Oyuna dalmışken Jimin'in "Lan lan canlı yayını aç başladı!" Diye bağırmasıyla yerimden sıçradım. "Ne bağırıyorsun salak ödüm bokuma karıştı!" Dememle aceleyle canlı yayına girdim. Ve başlamasına daha beş dakika olduğunu görünce ölümcül bakışlarımı sunarak bana masum masum sırıtarak bakan Jimin'in kafasına yanımdaki yastığı geçirdim. "Ya ne telaş yaptırıyorsun salak daha beş dakika varmış!" Diye kızdım. Jimin özür dileyip heyecanlı olduğunu dile getirdi. Beş dakika içinde biraz daha çilek yıkamak için mutfağa gittim. Annem mutfağa gelip "Ben markete gidiyorum gelmem uzun sürer, evin altını üstüne getirmeyin geçen seferki gibi." Diyerek evden çıktı. Çilekleri yıkamaya devam ederken onu onayladım. Ve içerden "Taehyung koş başladı!" Sesini duymamla çilekleri hemen tabağa koyup içeri koştum. Ekrana baktığımda yeni karakteri gördüm. Dış görünüşü çok iyiydi bence. Jimin "Vaay iyiymiş" dediğinde "Bencede!" Diyerek onu onayladım. Hikâyesi birazcık tanıdık gelmişti sanki... Tabi bu biraz olağanüstü versiyonuydu.
İşte Yeni Karakter!
Küçüklüğünde hep dışlanan bu karaktere annesi bir gün küçük bir arkadaş getirir. Karakterimiz bu küçük arkadaş ile oynarken onun sıradan olmadığını farkeder. Ve onun en yakın arkadaşı olan bu küçük tavşan ona büyülü güçlerinden verir. Şimdi ona zorbalık yapan herkesi birlikte katletme vakti.Bence gayet güzeldi. Ama sanırım diğerleri böyle düşünmüyordu... Canlı yayının yorumlarına baktığımda herkes karaktere nefret kusuyordu. Bu da tanıdık gelmişti sanki... Çok sıradan ve düşünülmeden yapılmış olduğunu söylüyorlardı. Bence gayette havalıydı. Ve bazıları da beklentilerini karşılamadığını, ezik bir karakter olduğunu söylüyordu. Biraz moralim bozulmuştu yorumları görünce çünkü ben çok beğenmiştim. Eh Jimin de öyle, gerçi hikâyesinde favori karakteriyle arkadaş olmasından kaynaklandığını düşünmedim değil. Ama yine de beğenmiştir bence. Değil mi?
"Jimin sen cidden beğendin mi karakteri, yoksa seninkiyle arkadaş diye mi beğenmiş gibi yapıyorsun?" Diye sordum iç sesimle olan mücadeleme katlanamayıp. "Ben buna cevap veremem." Diyince omzuna bir tane vurdum ve güldük. Sonra "Her ikisi de. Yani hem beğendim hem de favori karakterimle arkadaş olduğu için daha çok beğendim. Ama yorumlarda çoğu kişi beğenmemişti farkettin mi?" Dedi Jimin. "Evet farkettim, çok sıradan bir karakter diyorlar." Bir süre ikimiz de yerle bakıştıktan sonra aynı anda göz göze gelip "Hadi şu yeni karakteri açalım!" dedik.
İlk bölümü çok uzun tutarak her şey bir bölüme sığdırmak istemedim o yüzden bu bölüm bu kadar yeter gibi umarım beğenirsiniz sonraki bölüm çok şey olacak
Bu bölümü yazarken çilek yedim çok güzeldi canınız çeksin hahayt alın sizde yiyin 🍓
İkinci bölümü de bugün atacağım
Haydi görüşürük 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Video Game Lover | Taekook
FanfictionSon zamanlarda popüler olan bir oyun vardı ve Jimin ile Taehyung bu oyunu oynamak istemişlerdi...