JUNGKOOK
Kavgadan sonra tıpış tıpış eve doğru yürüyorduk. Çok güzel dayak yemiştik. Jimin Beomgyu ve Soobin'e saydırıyordu. Bizi bırakıp eve gitmişlerdi.
"Jimin-shi..." Dediğimde Jimin sövmeyi durdurarak bana döndü.
Yeonjun telefonuna bakarken Jimin'e yaklaşarak konuşmaya devam ettim. "Benle birlikte Taehyung'un evine kadar gelebilir misin?" Dedim sessizce.
Jimin başını onaylarcasına sallayarak "Gelirim tabii ki." Dedi.
Jiminlerin evinin önüne geldiğimizde Yeonjun eve girecekken Jimin, "Yeonjun benim telefonu balkondan sepetle salıversene Jungkook'la biraz yürüyüp geleceğim ben." Dedi.
Yeonjun onu onayladı ve 5 dakika içinde telefonu sepetle saldı, telefonu aldığında yürümeye devam ettik. Jimin telefonu açtığında direkt Taehyung'u aradı.
"Alo, ee Taehyung, demiştim ya kuzenlerim gelirse seni döveceğim diye, işte geldiler."
...
"Tamam dövmeyeceğim. Normalde döverdim ama sen beni dövmezsen ben de seni dövmem. Nasıl anlaşma?"
...
"Ya ben burda anlaşma yapmaya çalışıyorum sorgulama işte sonra anlatacağım."
...
"Geliyoruz az kaldı."
...
"Sana da bye canım."
Jimin telefonu kapatıp bana döndüğünde ben de ona döndüm.
"Jungkook çok kötü değilsin dimi?"
"Yo yo iyiyim ben, asıl sen iyi misin?"
"İyiyim iyiyim, sadece sol kolumu hissetmiyorum. Neyse geldik, ben içeri girmesem daha iyi olur, diğer kolumun sağlığı açısından."
Gülümsedim, "Peki, kavga kısmı dışında güzel bir gündü. Teşekkürler her şey için."
"Ben de teşekkür ederim bir gün yine gelirsin, görüşürüz~!"
Tekrar gülümseyip hafifçe eğildim ve apartmandan içeri girdim.
Merdivenlerden çıkıp Tae'nin kapısının önünde durdum ve kapıyı çaldım. Taehyung kapıyı açtı ve yarım açık ağzıyla beni gördüğünde kenara çekilip geçmeme izin verdi. Kapıyı kapatıp yanıma geldi.
"Jungkook-ah, ne oldu? Salona geç hemen geliyorum."
Dediğini yapıp salona gittim. Koltuğa ıturup bekledim. Yüzüm çok mu dağılmıştı acaba? Tae elinde ilk yardım çantasıyla geldi. Yanıma oturdu.
"Ne oldu Jungkook? Anlat lütfen."
"Şimdi şöyle oldu... Jimin ve onun kuzenleriyle dışarda dolaşıyorduk, sonra işte ordan geçen 6 kişilik bir serseri grubu vardı. Bir tanesi elinde bir şey sallıyordu sesi dikkatimi çekti bi anlık bakmış bulundum onlara... Neyse bakmama sinirlendiler herhalde laf attılar falan, sonra Beomgyu sinirlendi o da onlara laf attı işte, sonra ortalık karıştı... Bak o adam tam bana vuracakken Jimin arkadan geldi tavayla-"
"Bekle bekle, tava mı?"
"Bana hiç sorma ben de bilmiyorum o tavanın nereden çıktığını. Neyse geldi tavayla adamın kafasına bir vurdu! Ama tabii bunlar altı kişi olunca, bir de Beomgyu'yla Soobin firar edip biz üç kişi kalınca bir tık dayak yemiş olabiliriz. Zaten kavganın yarısından sonrasını harırlamıyorum Jimin yanlışlıkla tavayla kafama vurmuştu da. Ordan sonra kafam güzel bir şekilde kavga ettim... Ama, ama! Birisini tam dövecektim arkadan bir tane daha geldi, onda da beyzbol sopası vardı enseme bir vurdu orda ben gg."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Video Game Lover | Taekook
FanfictionSon zamanlarda popüler olan bir oyun vardı ve Jimin ile Taehyung bu oyunu oynamak istemişlerdi...