6

61 14 112
                                    

Selamlar

Toshiba klima sunar


Yemek yedikten sonra salonda oturuyorduk. Jungkook'a gergin ve tuhaf bakışlar atıyordum. Jungkook televizyon izlemesine rağmen bunu farketmiş olacak ki bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Ona köfteyi çaktırdığımı söylersem her an götüme kıvılcım sokabilirdi. Biraz daha oyalandıktan sonra söylerdim.

Jimin - Taehyung
(WhatsApp konuşması)

Jiminie
Taehyungg

Taetae
Efendim

Jiminie
Bana çikolata alsanaa 👉👈

Taetae
Senin evine daha yakın market ben niye alıyom

Jiminie
Çünküü
Bennn
Benn

Taetae
Sen ney?

Jiminie
Ben regl oldum...

Taetae
N
Nasıl lan
Sadece kızlar olmuyor muydu

Jiminie
Hayır ya olur mu öyle şey
Seni kandırmışlar
Yani %99 kadınlarda olur ama %1 ihtimalle erkekler de olabiliirr

Taetae
Oha lan cidden mi
Canım arkadaşım hemen gideyim de sana çaklıt alayım
Sen dinlen

Jiminie
Sağ ol taetae
Sen olmasan ne yaparım ben

JİMİN

Taehyung'u kandırmayı başarmıştım. Tam bir salak ya bu kadar kolay olmasını ben bile beklemiyordum. Evet, şimdi harekete geçme vakti.

Taehyung'un evinin orada beni göremeyeceği bir yerde çıkmasını bekliyordum. Ve gerçekten de çıkmıştı. Biraz uzaklaştığında binaya girdim, Tae'nin kapısına geldim ve anahtarı çıkardım. Evet Taehyung'un evinin anahtarı bende de vardı.

Kapıyı açtım. İçerden televizyon sesi geliyordu. İçeri baktığımda koltukta yayılmış ve televizyon izleyen biri vardı. VE ONU TANIMIYORDUM.

Gözlerim faltaşı gibi açılmış, ağzım aralanmış karşımdaki kişiye bakıyordum. O da bana aynı şekilde bakıyordu. Bir süre aramızda hint dizisi bakışması geçmişti. Daha sonra ikimiz de aynı anda "Sen kimsin?" Demiştik.

"Hırsız mısın lan!? Nasıl girdin eve?" Dedi karşımda duran kişi.

"Lan asıl sen nasıl girdin, ne işin var burda?"

Karşımdaki kişi "Ee ben Tae'nin arkadaşıyım, beni evine davet etmişti de. Sen kimsin? Neden sende anahtar var?" Derken ben yavaşça salonun ortasına doğru ilerliyordum. Ve ben yaklaşınca o da ayağa kalkmıştı. Aramızda hâlâ büyük bir mesafe vardı.

"Tae'nin arkadaşı yok ki?" Dedim.

"Ben varım işte."

"Benim niye haberim yok o zaman?"

"Onu Taehyung'a sor. Ama evde değil az önce 'markete gitmem lazım' diyip çıkmıştı."

Video Game Lover | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin