Selamun Aleyküm gardaşlar iyi okumalar
JUNGKOOKYanımdaki çocukla birlikte yavaş adımlarla yürüyorduk. "Adın ne?" Dedim. "Taehyung, sen?" Dediğinde bir kez daha sıçtığımı anlamıştım. Ee başka bir ad mı uydursam? Cosplay yapıyorum dedim çocuğa ya- "Adını mı unuttun?" Dedi adının Taehyung olduğunu öğrendiğim çocuk. "Ha- şey pardon ben... Ee adım..." Ah bir isim uydurmak başıma bela açacaktı, kesin ağzımdan kaçırırdım. "...Jungkook." Taehyung bana bir bakış attı. Bense ona masum masum bakıyordum. "Dalga mı geçiyorsun?" Dedi haklı olarak. Aşırı gerilmiştim. "Hayır! Tabiiki dalga geçmiyorum!" Dedim. Yürümeye devam ederken bir süre sessiz kaldık.
Sessizliği bozan Taehyung oldu. "Bana ne olduğunu anlatacak mısın? Kimseye söylemem!"
Anlatmak istiyordum ama güvenemiyordum. Daha yeni tanışmıştık sonuçta. Ama birine anlatıp yükümü hafifletmeliydim de.
"Bana inanmazsın bile... Hem bu çok tehlikeli başkaları öğrenirse sonum kötü olabilir." Dedim. "Peki..." dedikten sonra biraz bekledi "Kaç yaşındasın?" Diye sordu Tae. "18, sen?", "Aynı yaştaymışız, bende 18 yaşındayım." Dedikten sonra aniden Tae'nin telefonuna bir mesaj geldi. Telefonunu çıkarıp baktı.
TAEHYUNG
Telefonuma gelen mesaja baktım.
(WhatsApp)
Jimin bu grubu oluşturdu.
Jimin, Hoseok kişisini ekledi.
Jimin, sizi ekledi.
Jimin bu gruba "Hobi is back" adını verdi.
Jimin
TAEHYUNGG
HOSEOK ALMANYA'DAN DÖNDÜHoseok
HELLOOTaehyung
NE
GERÇEKTEN MİHoseok
Yok şakacıktanTaehyung
Lan siz ciddi misinizHoseok
Yok ya şaka yapıyoruz biz işsiz miyiz TaeTaehyung
EvetJimin
Adam haklıTaehyung
Hoseok şuan nerdesin
Buluşalım hemenHoseok
Sakin
Ben bir eve gideyim eşyalarımı
bırakayım
Ondan sonra buluşuruzJimin
Çok özledik ama 😇Hoseok
Hadi ordan lanJimin
GerçektenHoseok
Yiaa ben de sizi aşkoTaehyung
Alaman çaklıtı getirdin miHoseok
Tabii ki getirdim salak
2 poşet dolusu hemdeJimin
İŞTE ASALET
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Video Game Lover | Taekook
FanfictionSon zamanlarda popüler olan bir oyun vardı ve Jimin ile Taehyung bu oyunu oynamak istemişlerdi...