Bölüm 3 - Ateş Çocuk ve Suikastçi

16 2 14
                                    

Ateşle oynamayı daima sevmişimdir.

O gözleri ederek geçirdim günümü, sanırım aşık olmuştum Robin'e. O güzel şerefine, karakterine, kahverengi ve kabarık saçlarına, toprak kokan gözlerine, en önemlisi ise o güzel kalbine...

Ertesi gün onun yanına gittim. Bana kötü bir bakış attı. Sonra Amaya bir şeyler fısıldayınca gülümsedi.

"Merhaba, dünkü tavrım için özür dilerim. Amaya'nın ablasıymışsınız sanırım- o kadar kötü biri olduğunuzu düşünmüyorum. Memnun oldum Bayan Bella." dedi Robin.

"Memnun oldum." elimi uzattım.

O da elini uzattı, onun elini hiç bırakasım yoktu. Aşk beni kemirip bitiriyordu... Dylan geldi.

"Bu kim?" dediğinde tedirgin oldum ve anında elimi çektim.

"Yeni tanışt-"

"Sus karı! Gidiyoruz." beni kolumdan tutup götürdü.

-Amaya'nın Anlatımıyla-

Bella gitmişti, o aptal Dylan ile. Belki de Dylan Bella'yı zorla yanında tutuyordur, Bella Robin'e aşıktır.

"Ablanın ve yanındaki kızın nesi var?" dedi Robin.

"Dylan Bella'nın sevgilisi fakat onu çok kısıtlıyor. Korse giydiriyor ve çok sıkıyor, yemek yemesine izin vermiyor, daima bol şeyler giymek zorunda, Dylan ile baş başa kalınca seksi gözükmek zorunda, kimseyle konuşmaması lazım. Yani bunları anlattı sadece."

"Uygulamasın."

"Uygulamazsa ceza alıyormuş ama cezayı söylemedi." dudak büzdüm.

"Anladım."

Bir süre sonra Bella ağlayarak geldi. Bana sarıldı.

-Bella'nın Anlatımıyla-

Hala inanamıyordum, Dylan nasıl bu kadar acımasızdı? Ceza yetmezmiş gibi üstüne ayrılmak istedi. İçimden nasıl bir parça koptuğunu hissettim.

Ağlayarak Amaya'nın yanına koştum, sıkı sıkı sarıldım.

Bana ne olduğunu sordu, açıkladım bende. O da ağlamaya başladı, birlikte öylece kaldık.

Dersleri hep atladım evet, teneffüsleri ve beden dersini anlatıyorum sadece. Bir süre sonra çıkış saati geldi.

Ormana doğru yürümeye başladım. Orman çok güzel gözüküyordu.

Derinliklerine daldığımda etrafım yanmaya başladı. Birden 2 kişi geldi. Biri pembe saçlı, siyah gözlü, kaslı biriydi. Ehem çok odaklandım ama koca göğüslüydü- Diğeri ise açık kahverengi saçlı, ela gözlü, soft biriydi. Ateşi yakan erkek olandı, koca göğüslü olmayan.

"Hadi ama Fire! Ben sana koyun bul dedim sen bu kızı buldun." dedi kız sinirlice.

"Napabilirim Sofia? Önüme ilk gelen oydu." dedi erkek olan.

İsimlerini öğrenmiştim. Sofia bana kötü bir bakış attı ve Fire ile gittiler. Ateş Çocuk Fire ve Suikastçi Sofia... Harika bir uyum.

Bir günüm daha burda sona erdi.

Story Of The Forgotten... - Oc'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin