Ölü denizciler... Kayıp galaksiler, buldum... Gözlerindeler.
Bu akşam disko olmuştu herkes birbirini sikmişti. Tabii ben ve Robin ilk ilişkimizi bile yaşamamıştık.
Ertesi gün kumsal etkinliği oldu, o da güzeldi. Böyle böyle bitti her şey. Müdür Yuna çocuk istismarı sebebiyle tutuklanmıştı. Sofia ağlayarak Marc'a sarılıyordu.
En azından artık herkes mutluydu. Yani daha fazla gölge olmayacaktı.
-Sofia'nın Anlatımıyla-
Tatil boyunca annem beni hep tehdit etti, Irene'yi öldürmem konusunda. Ben ise itaat etmedim ve beni okuldan aldırdı, benden 20 yaş büyük biriyle nişanladı.
Ben de bunu direk gidip Irene ablaya söyledim. Tatilden sonra ise Yuna tutuklandı. Yani artık annem yoktu. Üvey babam ve Blake ile yaşayacaktım. Babam annemin aksine çok tatlı biri, halden anlıyor.
Ağlayarak Marc'a sarıldım. Her ne olursa olsun o benim sevgilimdi sonuçta. Onu üzmek beni de kahretti. Seni seviyorum Marc. Fakat bu gece biraz eğleneceğiz. :)
-Bella'nın Anlatımıyla-
Ertesi gün Sofia ve Marc'ı öpüşürken gördüm, Sofia'nın boynu morarmıştı ve zor ayakta duruyordu, Marc ise yorgundu.
İkisi de omuz omuza sınıfa gittiler. Dün gece hakkında konuşuyorlardı. Ben şok aq, millet ilk günden ilişkiye giriyor ama salla en iyiler en sona saklanırmış.
Koridorda yürürken çat diye Black'e çarptım. Düşmemiştik.
-Black'in Anlatımıyla-
Merhabalar, ben Black Shoko. Moğolistan'ın Erdenet ilinde doğdum. Ailecek Moğolistan göçmeniyiz.
Maddy'i tanıyorsunuzdur. Ona deliler gibi aşığım... Onun yeri ayrı. Ablam Veronica M'ler üzer diyor ama inanmıyorum.
Bu sabah Bella ile çarpıştık. Ağzımdan dökülen tek cümle...
"Maddy'i bana yapsana!"
Bella şaşırdı, garip bir bakış atıp gitti. Maddy'i düşünmeden edemedim, gölgemin ışığı o...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Story Of The Forgotten... - Oc's
FantasíaHer unutulmuş insanın hayatı unutulmazdır bence.Her inci değerli değildir,hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Ben Bella Crest,beni tanımayan yoktur. Herkesin hayatına şahit olup ölen biriyim. Merhaba ile başlayacak, ne ile bitecek?