Bölüm 4 - Sırlar ve Kuyruklu Yıldız

12 2 4
                                    

Break my heart? Oh no you didn't.

-Fire'nin Anlatımıyla-

Merhabalar, ben Fire. Ateş çocuk...

Ailemden bahsetmek bile istemiyorum. Ablam Bella ile sevgiliydi bir aralar Bella benimle oynamıştı hatta ablamı etkilemek için. Sanırım şuan ayrıldılar.Akşam Sofia ile av ararken Bella ile karşılaştık, çok şükür pek gözükmedik.

Bu sabah okula gittim, sınıftaydım. Hayatımın aşkı Lyra da bugün okuldaydı. Bu beni mutlu eden tek şeydi. Birden herkesin sırları anons edildi, bir öğrenci yapmıştı bunu.

Benim hakkımda "kız olmak istiyor, trans yani bir nevi" dendi. Ben de o ortamdan kaçtım. Yargılanmak istemedim.

-Sofia'nın Anlatımıyla-

Ben Sofia Miller, okul müdürü Yuna'nın kızıyım ve kurtadamım.

Babamı tanımıyorum annem zaten kafadan gidik, üvey babamla ve kardeşimle yaşıyorum işte.

Akşam Bella ile karşılaştık, kızın gözleri sürekli göğsüme kayıyordu. ÇOK MU BÜYÜK LAN?!

Ehem. Sabah sınıfta iken herkesin sırları anons edilmeye başladı, bir öğrenci yapıyordu.

Benim hakkımda "Aslında 23 yaşında, 15 yaşında değil, okula gelmesinin sebebi Irene ile Will'in arasını bozup Will'i Yuna'ya yapmaktı çünkü annesi yoksa onu okutmayacaktı.Aslında bir kurtadam." denildi, hadi ama herkesin bir sırrı yayıldı! Benim niye 3 tane!? Gıcıklar. Çekip gittim oradan.

-Bella'nın Anlatımıyla-

Sabah okula gittim. Çantamı koydum ve sırama oturdum ki herkesin sırları anons edildi. Fire ağlayarak, Sofia ise sinirlice ortamı terk etmişti.

Benim hakkımda "Violet'i kardeşi gibi görüyor." denildi. Haklıydı da, her ne kadar kavga etsek bile bana küçük bir kız kardeş gibiydi. Çok değer verdiğim birisiydi.

"Bella sen ciddi misin?" dedi Violet.

"Evet, ciddiyim." gülümsedim.

Anons odasına yol aldım, çünkü sesi tanımıştım. Emin olmak istedim, odaya girdiğimde... Evet bu Halley'di. Bulmuştum. Başından beri de biliyordum. Halley tedirgince baktı ve adil olsun diye kendi sırrını da yaydı.

"Halley abisini öldürdü."

Gözleri doldu ve gitti.

Story Of The Forgotten... - Oc'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin