အပိုင္း ( 10 )

1.2K 86 2
                                    

Unicode
~~~~~~~

" တကယ် ပြန်တော့မလို့လား.."

XiaoZhan ညီဖြစ်သူ FanXing ကို လေယာဉ်ကွင်းသို့လိုက်ပို့ရင်မှ မေးလိုက်လေသည် FanXing ဟိုက အလုပ်တွေကြာကြာမပြစ်ထားချင်းတာကြောင့် အမြန်ပြန်ချင်းတယ်ပြောလို့ XiaoZhan က လိုက်ပို့ပေးခြင်းဖြစ်သည်..

" တကယ်ပြန်မလို့ လေယာဉ်ကွင်းတောင်ရောက်နေပြီးကို အစထဲက အေမ မွေးနေ့အတွက်ကြောင့်ပဲ ခဏလာလည်တာ.."

" ဒီနေ့ပြန်မယ်ဆိုရင်လည်းအစထဲက ကြိုပြောထားတာ မဟုတ္ဘူး ဒီနေ့မှရုတ်တရက်ကြီးပြန်မယ်ပြောပြီးအထုတ်ဆွဲထွက်လာတယ် ငါလိုက်မမိရင် မင်းကိုဒီလိုလိုက်ပို့လို့တောင်ရမှာမဟုတ်ဘူး.."

XiaoZhan FanXing ကို ကြည့်ကာ ပြောလိုက်လေသည်..

" Ge လည်းသိရဲ့တာနဲ့ ကျွန်တော်တစ်ယောက်ထဲလည်း ပြန်နိုင်တယ်ဆို ရှုပ်ရှုပ်တွေလည်း ကျွန်တော်မကြိုက်ဘူး.. Yibo Ge လာရှုပ်တာလွဲရင်.."

" မင်းမေကြီးတော်.. "

အလိုလိုနေရင် Yibo နာမည်ပါလာတာကြားတော့ XiaoZhan အော်ဆဲလိုက်လေသည် ဒီတစ်ကောင်ကတော့ မလြယ္ဘူး အကိုမိန်းမကို ကြံဖို့ပဲ စဉ်းစားနေတယ်..

" HaHaHa ဘာဖြစ်တာလဲ သဝန်တိုလို့လား.."

" ဘာကိုသဝန္တိုရမွာလဲ ငါရုပ်ကသဝန်တိုတဲ့ရုပ်ပေါက်နေလို့လား.."

FanXing လေယာဉ်ကွင်းမှာတင် အကိုဖြစ်သူကို ဆွဲဆောင့်သတ်လိုက်ချင်းတယ် ကိုယ့်ခံစားချက်ကို ကိုယ်မသိသေးတဲ့ အကိုဖြစ်သူကြောင့် ဘေးကကြည့်နေတဲ့ FanXing ရင်မောတယ်..

" Ge ကျွန်တော် တောင်းပန်တယ် ငတုံးကျွဲကြီး...."

" ငါကိုဆဲနေမှတော့ မတောင်းပန်နေနဲ့တော့.. "

" Ge က တကယ်တုံးတာကို.."

" သေနာ.."

" သဝန်တိုတယ်ဆိုရင် သဝန်တိုတယ်ပြောပေါ့.."

" ငါသဝန်မတိုဘူးလို့ပြောနေတယ်လေ.."

အဆုံးထိဆက်ငြင်းဖို့ကြိုးစားနေတဲ့ XiaoZhan ကြောင့် FanXing သက်ပြင်းချကာ..

" Ge က ပျင်းဖို့ကောင်းတယ် Ge Yibo Ge ကို သဘောကျနေတဲ့ အကုန်လုံးသိတယ် Ge ဘယ်အချိန်ထဲ ကိုယ်ကိုကိုယ်ဆက်လိမ်နေမှာလဲ.."

အကိုOù les histoires vivent. Découvrez maintenant