အပိုင္း ( 15 )

1.4K 85 1
                                    

Unicode
~~~~~~~

XiaoZhan သူငယ်ချင်းဖြစ်သူရဲ့စာကိုဖတ်ပြီးနောက် တန်ဖိုးရှိသော ဖုန်းလေးမှ မြေပြင်ပေါ်ကိုအရှိန်ဖြင့်ကျရောက်သွားလေသည် XiaoZhan ဦးနှောက်တွေအလုပ်မလုပ်တော့ပဲ လက်တွေက တုန်ယင်လာသည် အခုချိန်မှာ XiaoZhan ဘာမှမစဉ်းစားမိတော့..

Yibo ကိုယ်ဝန်နဲ့...

XiaoZhan ကလေးရတော့မယ်...

ဒါပေမဲ့ Yibo မွာ ပြင်ထန်တဲ့ရောဂါရှိနေတယ်...

Yibo မကြာခင် သေရတော့မယ်...

XiaoZhan ဘယ်ကိစ္စကိုအရင် လန့်ရမလည်းမသိတော့ဘူး XiaoZhan ရဲ့ လက်တွေတုန်ယင်လာပြီး မျက်ရည်ဥတို့်က ပါးပြင်ထက်ကို စီးက်လာလေသည် XiaoZhan ဒီလောက်အထိ နာကျင်မှုကို ခံစားရတာ ပထမဦးဆုံးပင်...

တူ....တူ....တူ

{ Phone

Haikuan: မင်းအဆင်ပြေရဲ့လား..

XiaoZhan အောက်ကိုပြုတ်ကျနေတဲ့ဖုန်းကို ကိုင်လိုက်တာနဲ့ ပထမဦးဆုံး ထြက္လာတဲ့ သူငယ်ဖြစ်သူရဲ့စကားပင်..

XiaoZhan: Haikuan မင်းငါကိုပြောတာတွေက အမှန်တွေလား...

Haikuan: အင်း..

XiaoZhan တုန်ယင်နေတဲ့အသံဖြင့်မေးလိုက်ကာ Haikuan ပြောခဲ့သမျှတွေအကုန်လုံး အမှန်မဟုတ်ဖို့ ဆုတောင်းမိသည် ဒါပေမဲ့ XiaoZhan ရဲ့ သူငယ်ချင်း Haikuan ကေတာ့ ဒီလိုကိစ္စမျိုးနဲ့ပက်သတ်ပြီး လိမ္ညာမွာမဟုတ္ဘူးဆိုတာ XiaoZhan သိနေသည်..

Haikuan: ငါမင်းကိုအခုလိုပြောဖို့် ဆုံးဖြတ်ခဲ့တာက မင်းကိုသနားလို့မဟုတ်ဘူး..

Haikuan: မင်းကYibo ကို ကိုယ်ဝန်ဖျက်ချဖို့ပြောနိုင်တဲ့ တစ်ယောက်တည်သော သူပဲ..

XiaoZhan နားကြားမှားတာလား သူ့သူငယ်ချင်းက ကိုယ်ဝန်ဖျက်ချဖို့ကိစ္စပြောလိုက်တာကလေ...

XiaoZhan: ဘာလို့ ကိုယ်ဝန်ဖျက်ချမလို့လဲ..

Haikuan: Yibo ဖြစ်နေတဲ့ရောဂါက ကိုယ်ဝန်လွယ်ထားတာနဲ့ အန္တရာယ်များနိုင်တယ် ဆရာဝန္က ကလေးကိုဖျက်ချစေချင်းတယ်..

XiaoZhan: ......

Haikuan: ဒါပေမဲ့ မင်းလည်း Yibo အကြောင်းသိတယ်မဟုတ်လား..

အကိုWhere stories live. Discover now