Unicode
~~~~~~~[ Chat ZhuoCheng - Yibo
Yibo >> Cheng လေး ရောက်နေပြီးလား..
ZhuoCheng >> ရောက်တော့မယ် Yibo Ge...
ZhuoCheng >> အလုပ်ဆင်းချိန်ဆိုတော့ ကားတွေကြပ်နေတယ် Ge ရဲ့ ခဏစောင့်နော်..
Yibo >> ရပါတယ် ကားဖြေးဖြေးမောင်းနော်..
ZhuoCheng >> ဟုတ် Ge ပြဲထဲမွာ ဧည့်သည်တွေရောက်နေပြီးလား ..
Yibo >> ရောက်နေပြီး 5 နာရီခွဲပွဲစမယ်..
ZhuoCheng >> အော်...တစ်နာရီကြီးတောင်ကျန်သေးတယ် ကျွန်တော်တို့ ပြဲအမွီရောက်လာမှာပါ ..
Yibo >> Ge စောစောရောက်စေချင်းလို့ပါ..
Yibo >> ပွဲစတာနဲ့ သခင်မကြီးက ဧည့်သည်လိုက်ဧည့်ခံရတော့မှာလေ..
ZhuoCheng >> ကျွန်တော်နားလည်ပါတယ်..
ZhuoCheng >> နာရီဝက်မကြာဘူး ကျွန်တော်တို့ရောက်လာစေရမယ်..
ZhuoCheng >> ဒါနဲ့ Ge က ဘယ္နားမွာ ရှိနေတာလဲ..
Yibo >> Ge အခုမွ အဝတ်စားလဲပြီးတာ ခဏနေရင် ဧည့်သည်တွေကိုထွက်ပြီးဧည့်ခံရတော့မယ်..
Yibo >> ပွဲထဲဝင်လာတာနဲ့ Cheng လေး Ge ကို တွေ့လိမ့်မယ်..
ZhuoCheng >> Ok Ge..]
Yibo Cheng လေးနဲ့စကားပြောပြီးတာနဲ့ ဖုန်းကိုချဘောင်ဘီအိတ်ထဲကောက်ထည့်လိုက်သည် Cheng လေး တို့ကို အမြန်လာစေချင်းတဲ့အကြောင်းအရင်းက ပွဲတစ်ခုလုံးမှာ Yibo မရင်နှီးတဲ့ လူတွေနဲ့တာပြည့်နေသည် ဒါကြောင့် Cheng လေးနဲ့ ဖေဖေ မေမေ တို့ရောက်လာရင် Yibo အနည်းဆုံးစိတ်သက်သာရာရလိမ့်မည်ဖြစ်သည်..
ခေါက်..ခေါက်
Yibo မှန်ထဲမှာ မိမိဝတ်ထားတဲ့အဝတ်တွေသေသပ်လာကြည့်နေရင် အခန်းတံခါးခေါက်သံကြောင့် သွားဖွင့်လိုက်တော့ Yibo မမြင်ချင်းဆုံးသူဖြစ်နေသည်..
" Yibo.."
" အကို ဘာကိစ္စရှိလို့လဲ ကျွန်တော် ဒီနေ့အကိုနဲ့ရန်ဖြစ်ဖို့အချိန်မရှိဘူး.. "
" မင်းနဲ့ရန်ဖြစ်ဖို့လာတယ်လို့ မင်းကိုဘယ်သူပြောလဲ.."
XiaoZhan မျက်မောက်ကြုတ်ကာ ပြန်ပြောလိုက်သည်..