အပိုင္း ( 16 )

1.3K 73 1
                                    

Unicode
~~~~~~~

အပိုင်း ( 16 )
~~~~~~~

" ဘယ္လိုလဲ ရှင်လျှက်နဲ့သေနေတယ်ဆိုတဲ့ ခံစားခ်က္က..."

" ငါ Yibo ကို တွေ့ချင်းသေးတယ်..."

XiaoZhan နဲ့ Haikuan Company က ရုံခန်းမှာထိုင်ရင် စကားပြောကြခြင်းဖြစ်သည် ဟိုတစ်နေ့က XiaoZhan Yibo ကို သွားတွေ့ခဲ့ပေမဲ့ XiaoZhan ငိုပဲ ငိုနေတာကြောင့် Yibo XiaoZhan ရော Haikuan ကိုပါ မောင်းထုတ်ခဲ့သည် ဒါကြောင့် XiaoZhan မွာ စကားနည်းနည်းတာပြောရပြီး ခွေးတစ်ကောင်လိုချင်းတာမရလိုက်သလိုမျိုး နားရွက်အောက်ကျကာ အိမ်ပြန်ခဲ့ရသည် ဒီနေ့ အလုပ်လာတော့ Haikuan က Yibo အဆင်ပြေသွားပြီးအကြောင်းလာပြောပြရင် စကားဆက်မိခြင်းပင်..

" ငါသိတယ် မင်း Yibo ကို တွေ့ချင်းသေးတယ်ဆိုတာ ဒါပေမဲ့ မင်းက Yibo ကို တွေ့တာနဲ့ ခွေးလိုအူနေတာကို Yibo အဆင်မပြေသလို မင်းငိုနေတာကိုလည်း မမြင်ချင်းဘူးလေ.."

" ဘာလို့လဲ ဘာလို့တကယ်သေရမဲ့သူက ငါမဖြစ်ပဲ သူတို့ဖြစ်နေရတာလဲ သူတို့နှစ်ယောက်လုံးအပြစ်မရှိပဲနဲ့ တစ်ယောက်ထဲရဲ့အသက်ကိုပဲ ရွေးရမယ်တဲ့ ငါသူတို့အစားသေသင့်တာကွ ငါလိုလူယုတ်မာကမှ သေသင့်တာ.."

Haikuan သူငယ်ချင်းဖြစ်သူရဲ့ ပုခုံကိုပုတ်ပေးလိုက်ပြီး အားပေးလိုက်သည်..

" XiaoZhan ဘယ်သူမှမသေသင့်ပါဘူး..မင်းဆိုးတယ် မင်းယုတ်မာတယ် ဘယ်လောက်ပြောပြော မင်းလည်းမသေသင့်ဘူး.."

" ငါဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ..Yibo မဆုံးဖြတ်ချက်ကိုမပြင်တော့ဘူး အခုငါမျက်နှာကိုလည်းမတွေ့ချင်းတော့ဘူး ငါဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ Haikuan မင်း ငါကိုပြောပါ ငါဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ.."

Haikuan အရှုးတစ်ယောက်လိုမျိုး ရင်ဖွင့်လာတဲ့ XiaoZhan ကိုကြည့်ကာ သက်ပြင်းတာချလိုက်မိသည်..

" ငါလည်းမသိဘူး ဒါပေမဲ့ မင်းစိတ်အေးအေးထားစမ်းပါ ဒီထက်ပိုပြီး သတိနဲ့နေဦး ပြသာနာလာရင် ဖြေရှင်းရမှာပဲ မင်းဝမ်းနည်းနေလို့ မင်းကိုယ် မင်းအပြစ်တင်နေလို့လဲ ဘာမွမရဘူး ငါပြောတာ နားလည်လား ..."

Haikuan စကားကို XiaoZhan သတိရှိရှိနဲ့နားထောင်နေတာမို့ Haikuan လည်းဆက်ပြောသည်..

အကိုTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon