အကို ( 2 )

1.4K 92 2
                                    

Unicode
~~~~~~~

XiaoZhan bar က ပြန်လာပြီးနောက် ရေမိုးချိုး အဝတ်အစားလဲကာ ခုတင်ပေါ်မှာထိုင်နေရင် ဖုန်းကိုယူကာ စစ်ကြည့်နေမိသည် ဒါကလည်း XiaoZhan အကျင့်ပါပဲ မနက်မိုးလင်းရင် ဖုန်းစစ်လိုက် ညမိုးချုပ်ရင် ဖုန်းစစ်လိုက်နဲ့ ဒါပေမဲ့ TianTian နဲ့ ပြတ်သွားပြီးတဲ့နောက်မှာတော့ XiaoZhan ဖုန်းကိုတာ အမြဲလိုလိုကြည့်နေမိတယ် TianTian များဆက်သွယ်လာမလားဆိုပြီး ဒါပေမဲ့ TianTian ဆက်သွယ်လာဖို့အရိပ်အယောင်တောင်မတွေ့ပေ...

XiaoZhan ဖုန်းလေးကိုစုတ်ကိုင်ထားရင် သူတို့ရဲ့အချစ်ခရီးဘာလို့ အဲ့လောက်တောင်ခက်ခဲရတာလဲကွာ TianTian ကိုယ်ပင်ပန်းလို့သေတော့မယ် မင်းလေးဘယ်မှာလဲကွာ ဖုန်းဆက်လည်းမကိုင် မင်းလေးအိမ်သွားတော့လည်း အိမ်မှာမရှိဘူး ဘယ်ထွက်သွားတာလည်း ကိုယ်အရမ်းစိတ်ပူတယ် မင်းလေးသိလား ကိုယ်တောင်းပန်ပါတယ် အနည်းဆုံးမျက်နှာလေးမြင်ရအောင် ကိုယ်စီပြန်လာပေးပါ...

XiaoZhan TianTian ပေးခဲ့ဖူးတဲ့ ခွေးရုပ်လေးကိုကိုင်ကာ..

" ကိုယ်မင်းကိုစောင့်နေတုန်းပဲ TianTian မင်းပြန်လာမဲ့အချိန်ကို ကိုယ်စောင့်နေတယ် မင်းကိုယ်စီကိုပြန်လာတာနဲ့ ကိုယ္ကတိပေးတဲ့ Wang Yibo နဲ့ ကွာရှင်းပြီး မင်းနဲ့အတူနှစ်ယောက်ထဲအဝေးမှာသွားနေမယ်လို့ ကိုယ်ကတိပေးတယ်နော် ပြန်လာပါ ကလေးရယ် မင်းမရှိရင် ကိုယ်မနေနိုင်လို့ပါ ကိုယ်တောင်းပန်ပါတယ် ကိုယ်မင်းလေးကိုချစ်နေတုန်းပါပဲ.."

XiaoZhan အရက်ရှိန်ကသိပ်မပြေသေးတာကြောင့် ခွေးရုပ်လေးကို TianTian ရဲ့မျက်နှာအဖြစ်မြင်ကာ သူရင်ထဲမှာရှိတာတွေကိုပြောချလိုက်သည် XiaoZhan မျက်လုံးတို်ကတစ်ဖြေးဖြေးမှိတ်ကျသွားတာမို့ ခွေးရုပ်လေးကိုရင်ခွင်ထဲထည့်ကာ အိပ်လိုက်တော့သည်..

~~~~~~~~~~~~~~~

Yibo မနက်နိုးတာနဲ့ ရေချိုးအဝတ်အစားလဲက ကိုယ်ရေးကိုယ်သာကိစ္စလုပ်ပြီးတာနဲ့ အောက်ထပ်ကိုဆင်းလာသည် Yibo မနက်စာများကိုအချိန်တစ်ခုထိပြင်ဆင်လိုက်ပြီးနောက် အပေါ်ကိုပြန်တက်ကာ XiaoZhan ကို လာနိုးဖို့လုပ်တော့ XiaoZhan ရဲ့ တံခါးအရှေ့မှာထိုင်ပြီး တံခါးဖွင့်လာမှာကိုစောင့်နေသော Doobe လေး..

အကိုDonde viven las historias. Descúbrelo ahora