5

313 18 7
                                    

Yoongi:
Jimin dünden
beri yazmıyorsun
şaka yapmıştım hahah
ne alakası var
yani

Jimin:
Hahah zaten anlamıştım
işim çıkınca
yazamadım pardon

Yoongi:
Anladım
evde misin?

Jimin:
hayır neden ki

Yoongi:
Neredesin?
Belki buluşuruz
diyecektim
birbirimizi tanıyıp sonsuza
kadar mesajlaşamayız herhalde

Jimin:
evde olsaydım olabilirdi
ama üzgünüm
evde değilim
arkadaşımlayım
önemli bir şey hakkında
konuşuyoruz

Yoongi:
Bir şey sorarsam
yanlış anlamassın
değil mi?

Jimin:
Hayır anlamam
sorabilirsin😊

Yoongi:
Arkadaşın kim diyecektim

Jimin:

Hoseokliseden arkadaşım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoseok
liseden arkadaşım

Yoongi:
Anladım
neyse sizi tutmayayım
umarım yarın
buluşabiliriz
görüşürüz

Jimin:
Umarım
görüşürüzz👐🏻

02.32

Jimin:
Yoongi
uyudun mu?
anladım uyumuşsun
rahatsız ettiğim için
özür dilerim

Yoongi:
Yatmıyorum Jimin
neden?
bir şey mi oldu
gelmeli miyim

Jimin:
Sadece biraz moralim
bozuk

o yüzden sohbet etmek
istemiştim

Yoongi:
Neden moralin
bozuk Park?
biri bir şey mi
yaptı
bana anlatabilirsin

Jimin:
Yoongi
anlatmak istemiyorum
aslında seni rahatsız
etmekte istemiyorum
ama eğer işin yoksa gelebilir misin

Yoongi:
Geliyorum Jim
10 dakikaya oradayım
(görüldü)

10 dakika sonra

Yoongi'nin ağzından:

Yaklaşık 10 dakika sonra evine varmıştım,biraz tedirgindim çünkü neyle karşılaşacağımı bilmiyordum ağlıyor muydu,yanında biri mi vardı bilmediğim için gergindim.Derin bir nefes alıp kapıyı çaldım,yere bakıyordum.Kapı açılınca kafamı kaldırdım bir an güzelliğinden başım döndü.Gözleri şişmişti ağlamaktan içeri bile girmeden hemen sordum"Jimin neden ağlıyorsun"cevap vermeden içeri girmem için içeriyi işaret etti.Ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim.Kapıyı kapattı ve içeride ki koltuğa oturdu.Yanına oturup tekrar sordum.
"Jimin neden ağladın"
tekrar ağlamaya başladı o hüngür hüngür ağlayınca kalbimde bir ağrı oluştu,onun ağladığını görmeye dayanamadı kalbim.Kollarımla sıkıca sardım onu.Bir yandan da saçlarını okşuyordum.Bir süre sonra ağlamayı bırakmıştı.
"Jimin,biri mi bir şey yaptı ne oldu"
"Yoongi..."
"Jimin lütfen anlat sana yardım edeyim"
Jimin konuşmaya başladı ve ona yapılan iğrenç şeyi anlattı.O anlattıkça sinirden dişlerimi sıkıyordum.Bunu ona yapana 10 katını yapmalıydım.Jimin'e,hiç bir suçu olmayan kişiye,en önemlisi benim sevdiğim kişiye.Bunu yapanın cezasını kendim verecektim fakat önümde tek bir engel vardı.Jimin'i tehtid etmiş olacak ki Jimin yapan kişiyi söylemiyordu.Çok ısrar etmeme rağmen kimin yaptığını söylemedi.Gözleri balon gibi olmuştu.Tekrar ağlamaya başladı,o ağladıkça içimde ki acı ve sinir büyüyordu.Ona bunu yapanı bulup cezasını vermeden rahatça uyumayacaktım.Onu da uyutmayacaktım Jimin'e bunu yapıp hayatına normal devam edemeyecekti.Kafamda binbir şey düşünürken Jimin'in sesiyle gözlerinin içine bakmaya başladım.
"Yoongi,pis hissediyorum..."
hemen cevap verdim.
"Saçmalama Jimin sen pis değilsin böyle düşünme lütfen"
Jimin: Pisim Yoongi..hemde çok
Yoongi: Jimin böyle düşünme
Kafasını dizime koydum bir yandan saçlarını okşamaya devam ediyordum.Bir süre sonra "Jimin lütfen kimin yaptığını söyle bana"dedim fakat cevap vermeyince uyuduğunu anladım.
Benim bakmaya kıyamadığım kişiye bunu yapanın şuan hiç bir şey olmamış gibi devam etmesi çok sinirimi bozuyordu fakat kim olduğunu bilmediğim için elimden bir şey gelmiyordu.Bir an aklıma Hoseok gelmişti.O mu yapmıştı aklımda bir sürü soru ile Jimin'e bakıyordum.Ona bakınca bütün sorunlar ve düşüncelerden uzaklaşıyordum,zaten şuan yapabileceğim tek şey yarını beklemek ve sabah Jimin'i söylemesi için ikna etmekti.

09

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

09.47

Uyandığımda saat 10.00'a geliyordu.Kalkmak için yavaşca Jimin'in kafasını dizimden kaldırıp koltuğa koymuştum.Sessiz adımlarla mutfağa gittim.Dolaptan bir şeyler çıkararak kahvaltı hazırlamaya başladım.Kahvaltı hazırladıktan sonra Jimin'i uyandırmaya gittim,o kadar güzel uyuyordu ki uyandırasım gelmedi ama uyanıp bir şeyler yemeliydi.Yanına eğildim ve kulağına yaklaşıp konuştum.
"Jimin kalk artık çok yattın birtanem"
Biraz daha uğraşın sonunda uyanmıştı,kahvaltı için uyandırdığımı söyleyince aç olmadığını yemeyeceğini söyledi.
Yoongi:Jim bir şeyler yemek zorundasın
Jimin: Değilim,ayrıca açta değilim
Yoongi: Lütfen Jim
Jimin: İstemiyorum
Yoongi: Sadece birazcık
Ne kadar uğraşsamda bir şey yemeyi kabul ettiremedim.Mutfağı toparlayıp tekrar yanına oturdum.Ellerinden tutup gözlerinin içine bakmaya başladım."Jimin"dedim."Hm" diye cevap verdi."Bana kimin yaptığını söylersen sana yardımcı olabilirim"dedim.
Jimin'in söylediği kişiyi durunca duraksadım.Telefonumu elime aldım ve bana yardımcı olabilecek kişiye yazdım.
Ona kimin ne yaptığını anlattım.Yaklaşık iki saat sonra yapan kişinin mahvolmuş vücudunu ve yüzünün fotoğrafını attı.Yine de bundan Jimin'e bahsetmedim çünkü ne tepki verir bilmiyordum.Onu mahvettikten sonra yapmam gereken tek bir şey kalmıştı.Jimin'in psikolojisini düzeltmek.

___________________________________________
Bu bölüm baya hoşuma gitti
ama Jimin'e yapılan😭
Bundan sonra iyice yakınlaşırlar yüksek ihtimalle
Bu arada kimin yaptığını
fice yazmayacağım çünkü kimsenin ismini öyle bir şey yapmış gibi
yazmak istemedim
sadece yapılanı söyledim
Sizce Yoongi nasıl Jimin'in psikolojisini düzeltmeye çalışacak??
672 kelime💪🏻
seee👐🏻

-Çizgili pijama

were you in loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin