Yoongi yemek yerken bir yandan da telefona bakıyordu ve"beni neden gruptan çıkardınız"diye sordu.Bakışlarımı Taehyung'a çevirdim.Yoongi ise bana bakıyordu
~
~
~
Jimin'in ağzındanHemen konuyu değiştirmek adına "Yoongi akşam dondurma yemeye gidelim mi?"
"Gidelim,ikimiz mi üçümüz mü?"
Kabul ettiği için tebessüm edip konuşmaya devam ettim
"Aslında üçümüz gidecektik fakat Tae'nin akşam işi varmış"tekrar dalga geçer gibi devam ettim"aşkosoylo bolosocokmos"
Yoongi:Ne Tae sevgili mi yaptın
Tae:Belki
Jimin:ne belkisi yapmış basbaya
Yoongi:Fotoğrafı var mı
Tae:Var bakmak ister misin?
Yoongi:İsterimTaehyung telefonunu çıkarıp galerisine girdi ve yüksek ihtimalle en sevdiği fotoğrafını gösterdi
Yoongi:İyimiş
Jimin:Aynen ya çok iyi tanıştırsana Yoongi ile
Yoongi:Öyle mi dedimJimin'in ağzından
Masadan kalkıp odama gittim (birazda trip Allah Allah)yatağıma uzanıp telefona bakmaya başladım,bir yandanda Yoongi gelir özür diler diye bekliyordum.Gelseydi hemen affederdim
ama gelmedi.Yaklaşık yarım saat geçtikten sonra tuvalet için odamdan çıktım ki içerden garip sesler geliyordu.Sanki öpüşme sesi gibi o an gerçekten çok korktum salona gitmeye korktum,Yoongi ve Taehyung'u görmekten korktum gerçekten tek yapabildiğim korkmak oldu.Gözümden akan yaşlarla salona gidip bakmadan hızlıca odama girip kapıyı kilitledim.Şelale gibi boşalıyordu göz yaşlarım,sizde sevdiğiniz kişi ile en yakın arkadaşınızı düşünün,ne hissedersiniz?
o kadar sesli ve şiddetli ağlıyordum ki yüksek ihtimalle sesini duydular ve kapımın önüne geldiler.Bana sesleniyorlardı.
"Jimin iyi misin"
"Jim neden ağlıyorsun"
"Jimin kapıyı aç"
"Sakin ol lütfen"
Bir sürü şey ama hiçbirini umursamıyordum.Ta ki farklı bir ses alana kadar "Jimin seni tanımıyorum fakat anlatırsan yardımcı olabilirim,olabiliriz"tanımadığım bir ses söyledi bunları
Taehyung..Yoongi..ve tanımadığım bir ses
Sesin kim olduğunu merak ettiğim için kapıya yöneldim,sonuçta farklı biri varsa her şeyi yanlış anlamış olabilirdim.Anahtarı tuttuğumda derin bir nefes aldım ve çevirdim.Kapıyı açar açmaz Yoongi hemen üstüme atlayıp sarıldı.Ben ise tekrar ağlamaya başlayıp yavaşça onu ittim.Tekrar kapıya dönüp sesin sahibine baktım.Sesin sahibi Taehyung'un gösterdiği çocuk.Jungkook'tu.Bir an her şeyi yanlış
anladığım ihtimalini düşünsemde tekrar kapımı kapattım fakat kapıyı kilitlemedim çünkü gelmek isteselerde
Taehyung bırakmazdı,o tanıyordu beni biliyordu üzgünken yalnız kalmayı sevdiğimi.Tahmin ettiğim gibi yaklaşık bir saattir odamdayım ve kapımı kimse ne çaldı ne de açtı.Kapımı açan kişi ben oldum.Kapımı açtım çünkü açlıktan midem ağrımıştı.Planım kimseye görünmeden mutfaktan bir şeyler alıp odama gelmekti ama kapıyı açtığımda karşıda ki duvara sırtını yaslamış ve bağdaş kurmuş olan Yoongi'yi gördüğümde planım suya düşmüştü hatta direkt ateşe düşmüştü yok olmuştu.
Göz göze geldiğimizde hiç konuşmadan mutfağa gidecektim fakat ayağa kalkıp beni durdurdu."Jimin belki neden ağladığını söylemek istemiyorsundur,bari yanına gelmeme izin ver.Hiç ses çıkarmam sadece yanında otururum"
İlk omuz silktim sonra aklıma evde Jungkook'ta olduğu ve yüksek ihtimalle her şeyi yanlış anladığım geldi.O an çok utandım ne deseydim Yoongi'ye,"Taehyung ile öpüşüyorsun"sandım mı deseydim.Başka
yapacak bir şey olmadığı için kollarımı kocaman açıp sarıldım ona.En iyisi hiçbir şeyden bahsetmemekti.Bir süre konuştuktan sonra Taehyung ve Jungkook'un yanına,salona gittik.Yoongi ile yanyana oturup hep beraber sohbet etmeye başladık.Sonra Yoongi"Iy bu salaklar bir de burda öpüşüyorlardı ıyy ikisine de terlik fırlattım"deyip kahkaha attı.O an gerçekten içime su serpilmişti ve kendime kızmaya başlamıştım.Bir süre sonra kapının çalmasıyla Tae ayağa kalktı ve kapıyı açtı.
Kapıdakiler Hoseok ve Jin'di içeri geldiklerinde hızla ayağa kalkıp"Ne için geldiniz"diye sordum sertçe.Onlar ise sakin bir tonda "Özür dilemek için"dediler daha sonrasında ise koltuğa oturdular.Konuşmaya Jin başladı ve özür dinlediklerini söylediklerinin yanlış olduğunu vb. söyledi.Bende tabi hemen affettim çünkü onlarla yıllardır arkadaştım ve bir anda silemezdim.
Aslında akşam dondurma yemeye gidecektik fakat Jungkook'un sunduğu fikirle film izlemeye karar verdik.Akşam
Jin,Hoseok ve Jungkook film seçerken benle Yoongi ise mutfakta atıştırmalık hazırlıyorduk.Taehyung'ta,onu bilmeseniz iyi olur.Atıştırmalıkları hazırladıktan sonra içeri taşıdık.Çoktan filmi seçmişlerdi koltuğa oturduk ve filmi başlattık.Filmin yaklaşık 43.dakikasında Yoongi saçlarımı okşuyordu.Ta ki 45.dakikasına kadar bir anda saçlarımı çekmeye başladı anlık acıyla çığlık attığımda herkes bize döndü ve yüksek ihtimalle Taehyung dışında kimse kriz geçirdiğini anlamadı.Ben ise hala acı ile inliyordum(FESAT DÜSÜNMEYİN YA NE YAZSAM BİLEMEDİM)Yoongi saçlarımı koparacak şekilde çekiyordu ve birkaç telin koptuğuna emindim.
Taehyung hızlıca mutfağa gittiğinde ilaç için olduğunu anladım tabi o ilaç getirinceye kadar olanlar aramızı yine bozdu Hoseok Yoongi bıraksın diye kolundan tutuyordu tabi bunda bir sakınca yoktu.Ta ki Jin ayağa kalkıp Yoongi'ye tokat atıncaya kadar,Yoongi atılan tokat ile saçlarımı bırakmış titremeye başlamıştı.Hızlıca ellerinden tuttum o sırada Taehyung geldi ve Yoongi'ye ilacını içirdi.
Hızlıca ayağa kalıp bağırmaya başladım.
"SANA ONA VURMA HAKKINI KİM VERİYOR NE HAKLA VURUYORSUN ONA KİM İZİN VERDİ ONA DOKUNMANA"
Hoseok sakinleştirmek adına konuştu
"Seni düşündüğü için yaptı,bağırma"
tekrar bağırmaya başladım.
"SİZE NE DEDİM UNUTTUNUZ MU SİZ SADECE KENDİNİZİ DÜŞÜNÜN ÇÜNKÜ BAŞKALARINA SADECE ZARAR VERİYORSUNUZ BENİ DÜŞÜNMEYİN SİZİN CANINIZ YANMIYOR BENİM YANIYOR VE BEN BUNDAN RAHATSIZ OLMAZKEN SİZİN OLMANIZ NE HADDİNİZE ŞİMDİ EVİMDEN DEFOLUN VE BİR DAHA KARŞIMA ÇIKMAYIN"
Jungkook korku dolu gözlerle olanları izliyor ne yapacağını bilemiyordu.
Taehyung bu konu hakkında hiç yorum yapmamış Yoongi'yi sakinleştiriyordu.
Jin ve Hoseok ise ceketlerini alıp evi terk etmişti.Fazla sinirlendiğim için yüzümü yıkamaya gittim,aynadan kendime bakınca iğrendim kendimden çok kırıcı olduğumu fark ettim.Bir yandan da kızıyordum onlara Yoongi'ye nasıl vurabilirdi.Gerçi Hoseok bir şey yapmamıştı,Jin vurmuştu fakat ben ikisine de bağırıp çağırmıştım.Canavar gibi..Bir süre daha aynaya baktıktan sonra yüzümü yıkayıp Yoongi'nin yanına gittim.Koltukta oturmuş bekliyordu.Taehyung'ta Jungkook'un yanına oturmuş ona anlatıyordu.
Yoongi'nin yanına oturduğumda hemen ellerimi tutup baktı."Ne yaptım yine"diye bir şey yapmadığını söylesemde inanmadı iyice inceledi ellerimi iz bulamayınca ilk Taehyung'a sonra Jungkook'a onlara kaş göz yapınca onlarda bir şey yapmadığını söyledi.Sonunda inanmış gibiydi ki "Bir şey yapmadıydam Jin bana neden vurdu?"Normalde kriz anında olduğu için hatırlamaması gerekiyordu ama bunu hatırlıyordu.Bir süre daha uğraşıp onu inandırdıktan sonra Jungkook gitmesi gerektiğini söyledi.Tae'de onu bırakmak için kalktı.İkisi de gidince evde tek kaldık fakat aramızda bir konuşma geçmedi sadece odalarımıza gidip uyuduk.Yani ben uyudum Yoongi'yi bilmiyorum..
__________________________________________
932🤙🏻
VALLA HİÇ KONTROL ETMEDEN ATÇAM YANLIS VARSA AFFEDİN🙏🙏
VE
OKUYANLARA
OY ATANLARA
YORUM YAPANLARA
ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM🩷🩷🩷
UMARIM BEĞENİRSİNİZ-Çizgili pijama