2 ay sonra
Sabah kalkıp kahvaltıyı hazırlamış mışıl mışıl uyuyan Jimin'i uyandırmaya çalışıyordum.
"Jimin-ah kalk artık"
"İstemiyorum Yoongi-ah"
Uzun uğraşlar sonucu Jimin'i uyandırmıştım kaldırmıştım.Kahvaltımızı ettikten sonra işim var diye evden çıkmış Taehyung ve Namjoonla buluşmuştum.Jungkook ise Jimin'i ikna edip alışverişe çıkaracaktı.
Neredeyse her anımızın geçtiği parka gidip hazırlıkları yapmaya başlamıştık balonlar pasta vs.
2-3Saat uğraşıp hazırlamıştık.Jungkook
Jimin'in evinin önüne geldiğimde heyecanlıydım çünkü gün sonunda Jimin çok mutlu olacaktı.Kapıyı çalıp beklemeye başladım 1-2 dakikalık bekleme sonucu kapı açıldı.
"Hoşgeldin Jungkook?"
"Jimin-shii alışverişe gidicem tek gitmek istemedim sende gelsen"
"GELİRİM zaten benimde çıkasım vardı duvarlar üstüme geliyor bildiğin"
"Tamam ben bekliyorum hazırlan gel"
Jimin içeri girdiğinde Jungkook zafer sevinci atmamak için kendini tutmaya çalışıyordu 10 dakika sonra Jimin geldi.
"Gidelim Jimin-shi"
Olumlu anlamda kafasını salladı Jimin
Alışveriş merkezine vardıklarında Jungkook Jimin'in kolundan çekerek giyim mağazasına soktu.Kendinden çok Jimin'e bakıyordu çünkü asıl amacı oydu."Jungkook alışverişe senin için geldik sen bana bakıyorsun"
"YA ilk sana sonra bana"
"İyi"
2saat kadar alışveriş merkezinde dolaşıp kıyafetler aldıktan sonra Jiminlerin evine gittiler.
Yoongi:
Jimin sana
bir sürprizim var
güzelce giyin
ve parka gel
taamam mıJimin:
Nee ne sürpriziYoongi:
Sürpriz dedim yaJungkook'un ısrarı ile aldıklarından birini giyip parka gitmek üzere evden çıktılar.
Parka geldiğinde balon pasta ve bir sürü insan gördü Jimin.
Çok mutlu olmuştu tabi yinede ne olduğunu anlayamamıştı.Yoongi'yi gördü gözleri hızla yanına ilerledi.Yoongi'nin yanına gittiğinde fark etti ki herkes buradaydı.
Taehyung,Namjoon ve
"Ne?"
Jin ve Hoseok da buradaydı Yoongi'ye dönüp soracakken Yoongi konuşmasına izin vermedi."Jimin-shii"
Elini üstündeki takımın cebine atıp küçük kırmızı bir kutu çıkardı Jimin hala anlamamıştı ta ki Yoongi diz çökene kadar
"Jimin-ah beni hayatına her şeyimle kabul edip benimle evlenir misin?"
Jimin ağlamaya başlamıştı Yoongi ise sadece gülümsüyordu etraftaki insanlar,çocuklar hepsi alkışlayarak "evet" diyordu.
Jimin "evet" diye bağırınca Yoongi kutudaki yüzüğü çıkarıp Jimin'in parmağına taktı ve sıkıca sarıldı.(öpüşmüyorlar çünkü etrafta çocuklar var ahlaksız olmayın😡)
___________________________________________
-çizgili pijama