10

137 13 12
                                    

15 dakika boyunca gelmeyince işi vardır diye düşündüm.10 dakika daha bekledim hiç sesi çıkmayınca odasının kapısın önüne gidip Yoongi'ye seslendim cevap vermedi.Kapıyı açıp içeri girdiğimde gördüğüm şey karşısında şoka girdim..
"Yoongi..."
"ne yaptın Yoongi.."
~
~
~
Jimin'in ağzından:

Yoongi neredeyse odada ki her şeyi dağıtmıştı fakat önemli olan bu değildi önemli olan odada ki vazoyu kırmıştı ve toplamaya çalışıyordu,yani her an elini kesebilirdi.O elini kesmesin diye elindekileri alıp ben toplamaya başlamıştım.En son bir kaç büyük parçayı alırken elimi kesmiştim.Yoongi hemen yanıma gelip özür dilemeye başlamıştı.
Yine ve yine ağlıyordu,o ağladıkça kendimi kötü hissediyordum.Yoongi çoğu şeyi yaparken kriz geçirmiyordu,psikolojisi çok bozulmuştu ve iki de bir kriz geçirdiğini sanıp sinirleniyordu.Tekrar Yoongi'yi sakinleştirdikten sonra elimde ki kesik derin diye hastaneye gitmem gerektiğini söyledim fakat Yoongi'yi tek bırakamazdım.Elim kanlı bir şekilde telefonu aldım ve Taehyung'a yazdım.

Jimin:
Tae
eğer işin yoksa
bana gelebilir misin

Taehyung:
Neden bir şey mi
oldu

Jimin:
Hastaneye gitmem lazım
ama Yoongi'yi götüremem
tekte bırakamam

Taehyung:
Jimin neden
hastaneye gitmen gerekiyor
iyi misin??

Jimin:
Lütfen hızlı gel

5 Dakika sonra

Taehyung geldiğinde hızlıca olanın özetini geçtim ve hastaneye gitmek için yola çıktım.

Taehyung geldiğinde hızlıca olanın özetini geçtim ve hastaneye gitmek için yola çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kesik böyle)

Hastaneden çıktıktan sonra Tae'ye yazdım.

Jimin:
Tae
Yoongi nasıl
bir şey oldu mu

Taehyung:
Hayır gayet iyi
senin elin nasıl
kesik derin duruyordu

Jimin:
Sargı sardılar
sadece biraz yanıyor
bir şeyim yok

Taehyung:
Sen bekle
gelip alayım seni
o elinle otobüse binme

Jimin:
Yoongi ne olacak?
gelmene gerek yok

Taehyung:
Onu da getiririm
zaten seni görmek
istiyor

Jimin:
Bekliyorum

Taehyung'gilin geldiklerini görünce arabaya ilerledim,arka koltukta oturan Yoongi'nin yanına oturdum elimde ki sargıya bastırmadan elimi okşadı biraz."benim yüzümden oldu değil mi"hayır anlamında kafamı salladım."Senin yüzünden değil vazoyu toplarken oldu"tekrar bastırmadan elimi okşamaya başladı.Gözümden bir damla yaş düştü.Yoongi'yi seviyordum ve onu böyle görmek beni fazlasıyla üzüyordu.
Önden gelen ses ile Tae'ye döndük."Kesik çok derin miymiş?"Yoongi'nin yanında sorması çok hoşuma gitmesede"biraz"diye yanıtladım.

Eve girdiğimde kendimi koltuğa bıraktım.Geniş bir şekilde otururken Taehyung " ne yemek istersiniz" diye soddu.Yanımda oturan Yoongi'ye döndüğümde ona soracağımı anlamış ki,Japchae demişti sessizce.Oturduğum yerden kalkıp mutfağa Taehyung'un yanına gidip hem Japchae yiyeceğimizi söylemiştim hem de yardım etmek için önlüğümü başımdan geçirmiştim.Tae üstümde önlüğü görür görmez itiraz ederek"bugün yemekleri ben yapacağım git otur Yoongi'nin yanına"dedi.Oflayarak önlüğümü çıkarmaya çalıştım fakat elimde ki sargıyla bu pek mümkün değildi.Tae'ye baktım onunda elleri pisti,bende Yoongi'nin yanına giderek ondan rica ettim.
"Yoongi şunu çıkarmama yardım eder misin"
Nazik bir şekilde saçlarıma değdirmemeye özen göstererek çıkardı.
Yanına oturduğumda "seni seviyorum"diye mırıldandı ve tekrar sargılı elimi yavaşça okşamaya başladı.
"Bende seni seviyorum"diye yanıtladım ve gülümsedim.

Tae yemeklerin hazır olduğunu söyleyince mutfağa gittik.Yoongi yemek yerken bir yandan da telefona bakıyordu ve"beni neden gruptan çıkardınız"diye sordu.Bakışlarımı Taehyung'a çevirdim.Yoongi ise bana bakıyordu,Tae bir Yoongi'ye bir bana bakıyordu...

___________________________________________

ÜZGÜNÜM BURADA BİTİRİYORUM BU BÖLÜMÜ ÇÜNKÜ ALDIĞIM HABERLE İYİ HİSSETMİYORUM
HUZUR İÇİNDE YAT MEKANIN CENNET OLSUN MOONBİN🥹
19.04.2023
20.10

were you in loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin