12

119 12 15
                                    

İkisi de gidince evde tek kaldık fakat aramızda bir konuşma geçmedi sadece odalarımıza gidip uyuduk.Yani ben uyudum Yoongi'yi bilmiyorum..
~
~
~

Jimin'in ağzından
Bir kaç saat sonra uyandım,tuvalete gitmek için odadan çıktığımda Yoongi'nin sesini duydum.Şarkı mırıldanıyordu.Açıkcası ürpermedim değil.Odasına doğru ilerledim ne yaptığını görmek için.Kapıyı açtığımda bana döndü ve hemen yaptığı şeyin üstünü kapattı.Uykulu uykulu yanına gidip"ne yapıyorsun Yoongi,ne saklıyorsun?"Kafasını olumsuz anlamda sallayıp"bir şey yapmıyorum"dedi."O masada ki ne o zaman?"

Tekrar konuşmaya başladı Yoongi
"Of Jimin bir sürpriz yaptırmıyon al bak zaten bitti"
Sürpriz olduğunu öğrendikten sonra kocaman gülümseyip"Ne sürprizii"dedim ve hemen kaldırdığı elinin altına baktım.

Tekrar konuşmaya başladı Yoongi"Of Jimin bir sürpriz yaptırmıyon al bak zaten bitti"Sürpriz olduğunu öğrendikten sonra kocaman gülümseyip"Ne sürprizii"dedim ve hemen kaldırdığı elinin altına baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gördüğüm şeyin karşısında neredeyse şok geçirdim NASIL BU KADAR YETENEKLİYDİ.Yoongi'ye baktığımda tedirgin bakışlar atıyordu bana sanki beğenmeyeceğimi düşünür gibi.Hızlıca sarıldım Yoongi'ye o da karşılık verdi sarılmama.Bir süre sarıldıktan sonra ayrılıp"Yoongi çok teşekkür ederim bu çok güzel"dedim.O da gülümseyip "Rica ederim"dedi.O kadar tatlıydı ki,gecenin bir saati uykulu uykulu beni çizmişti.Tekrar sarıldım ona,onu ne kadar çok sevdiğimi söylemekte istedim fakat şimdi bunu söyleyip aklına sokamazdım zaten yeterince düşünüyordu.İyi oluncaya kadar ona hiç bir şey söylemeyecektim.Zaten beni sevdiğinden emin değildim,belki de sevmiyordu.

Sarılmamız bittikten sonra Yoongi'ye dönüp"Ne zaman uyuyacaksın saat üç" dedim."Uyurum birazdan"dedi.
Tamam anlamında kafamı salladım telrar resim için teşekkür edip resimi aldıktan sonra kapıya ilerledim.

Yoongi'nin ağzından
Jimin resmi çok beğenmişti ve bana iki kere sarılmıştı İKİ kere hemde kocaman bana sarıldığında onu sevdiğimi söylemek istedim fakat beni sevmediğini bildiğim için söylemedim.Tam resmi almış odadan çıkacakken konuşmaya başladım."Birazdan uyurum dedim ama ya tek başıma kriz geçirirsem"dedim.Hızla arkasını dönüp"Ne haklısın ya kriz geçirirsen ben başında nöbet tutarım özür dilerim az daha gidiyordum iyi ki söyledin sen yatınca çya kadar beklerim"vb. bir sürü şey sayarken sözünü kesip"Jimin tamam yeter yanımda yatsan yeter"
"Ne yanında mı yatayım?"
"Yani evet"
"Yerde mi?"
"Yanımda diyorum ya Jimin,yatakta."
"Ha yatakta sen ben ikimiz biz mi?"
"Yok Jimin sen ben birde Taehyung'u çağırırız"
"Ha ama Jungkook kızar söylim"
"Jimin dalga geçiyordum"
"YA NEDEN DALGA GEÇİYON BENLE"
"Kızma tamam diyorum ki benimle beraber yatakta ve sadece ikimiz"
"Ha bu sefer gerçekten anladım ama rahat yatar mısın ki?"
"Yatarım Jimin,kabul ediyor musun?"
"Hmhm evet yani kriz geçirirsen diye"
"Güzel"
Jimin'i zorluyormuşum gibi hissetmesin diye bir kaç kere isteyip istemediğini sordum.O da kabul ettiğini söyleyince tekrar komuşmaya başladım."Eğer odadan çıkarsan üstümü giyeceğim"
"Ne"
"İzlemek mi istiyorsun"
"YA YOONGİ NE DİYON YA ÇIKIYOM"
Jimin odadan çıktıktan sonra hızla üstümü giyinip gelmesi için seslendim.İçeri gözleri kapalı girdiğinde küçük bir kahkaha atıp"Karşına çıplak çıkmam Jimin"dedim ve gözlerini açmasını söyledim yavaşça gözlerini açınca tekrar güldüm."Ne gülüyorsun ya ben senden her şeyi beklerim"
"Oha Jimin neyimi gördün"
"Sus"
Yatağa oturup yanımı pat patladım yavaş adımlarla yanıma geldiğinde utandığını fark ettim.
"Jimin neden bu kadar utanıyorsun?"
"UTANMIYORUM Bİ KERE NERDEN ÇIKARDIN"
"Peki,öyle olsun"
O da yanıma oturduğunda elini tuttum ve kesiğin izi geçmiş mi diye baktım.(Bir kaç bölüm önceki kesik)çok az bir iz kalmıştı."Jimin bu izde geçer mi?"
"Hmhm geçer Yoongi"
"Anladım"
Bir süre Jimin'in yüzünü inceledim ve yine sesler duymaya başladım.Bir sürü susmayan,iğrenç şeyler söyleyen,kafayı yedirtecek sesler.Bir sürü ses,susmuyorlardı ve sanırım yine istemsizce Jimin'in ellerine tırnaklaeımı geçiriyordum.Minicik ellerine...

Uyandığımda hava aydınlıktı yatağımda tek başıma yatıyordum.Kafamı kaldırıp odaya baktım gözlerim Jimin'i arıyordu ama oda da yoktu.Hızla odadan çıktım dün geceye dair sadece kriz geçirdiğimi hatırlıyordum ama kriz anında ne oldu ne olmadı hatırlamıyordum.Jimin'in odasına,banyoya,salona ve mutfağa evin her yerine baktım Jimin yoktu.Tekrar salona gittiğimde masada küçük bir not kağıdı gördüm hemen sehpanın yanına gidip notu okumaya başladım.

"Salak çocuk korkarsın diye yazıyorum afedersin ama evde bir b*k olmadığı için
markete gidiyorum uyandığında beni göremezsen korkma:)
-J"

Not buydu iyi olduğunu öğrenince rahatlamıştım ve benim için evde olmaması bir fırsattı,yapmak istediğim
şeyi yapmak için.Sadece nasıl yapsam bilmiyordum.
Tekrar mutfağa gidip ilaç kutusundan ne hapı olduğunu bilmediğim haptan bir sürü aldım ve birazda su..

Jimin'in ağzından

Marlet alışverişini bitirdikten sonra eve yürümeye başladım eve vardığımda kapıyı çaldım ama açılmayınca uyuyordur diye düşündüm.Elimde ki poşetleri yere bırakıp cebimden anahtarımı çıkardım.Yavaşça kapıyı açtıktan sonra poşetleri tekrar elime aldım ve ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim.Ellerim dolu olduğundan ayağımla kapıyı itip kapanmasını sağladım."Yoongiii"diye seslendim ama ses gelmedi.Normalde bu saatte uyumazdı ama geç yattı diye normal karşıladım.Anahtarı köşede ki sehpanın üstüne koyduktan sonra poşettekileri yerleştirmek için mutfağa ilerledim.Mutfak kapısının önüne geldiğimde..
Yoongi...
___________________________________________

-Çizgili pijama.

were you in loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin