15

102 9 35
                                    

MERHABALAR 👐🏻👐🏻
BU SAATTEN SONRA -ÇİZGİLİ PİJAMA
GÖRÜRSENİZ BENİMDİR☺️
UNUTMAYIN TAMAM MI👐🏻👐🏻
___________________________________________

"Seni seviyorum Jimin-Ah"
"Bende seni seviyorum Bay min"
"İyi geceler"
"İyi geceler"
Dedikten sonra uykuya daldık.
~
~
~
Yoongi'nin ağzından

Sabah uyandığımda Jimin daha yatıyordu yavaşça koltuktan kalktım ve tekrar Jimin'in üstünü örtüp saçlarına bir öpücük bıraktım.

Mutfağa geldiğimde dolaba yöneldim.
Dolabın için bomboş denecek gibiydi bende markete gitmeye karar verdim.Ceketimi alıp evden çıktım.

Jimin'in ağzından

Uyandığımda yanımda Yoongi yoktu bende mutfaktadır diye mutfağa gittim orada da yoktu seslenince de ses vermeyince aradım.

Yoongi
Efedim Jim
Jimin:
Neredesin?
Yoongi:
Marketteyim evde bir şey kalmamıştı
Jimin:
Tamam,çilekte al
Yoongi:
Alırım,başka bir şey istiyor musun?
Jimin:
Yok dikkatli gel
Yoongi:
Tamam görüşürüz
Jimin:
Görüşürüz

Koltuğa tekrar oturup Yoongi'yi beklemeye başladım.Kapı çaldığında Yoongi gelmiştir diye hızla kapıya ilerledim kapıyı açıp Seo-jun'u gördüğümde şaşırdım çünkü ona adresimi vermemiştim fakat buraya gelmişken geri gönderemezdim hoşgeldin diyip içeri geçmesini söyledim.

Yoongi'nin ağzından

Marketten çıkıp arabama bindim ve şarkı açıp eve sürmeye başladım.Anahtarımı almayı unuttuğum için kapıyı çaldım.Bir kaç dakika sonra kapı açıldı kapı açıldığında ilk Jimin'e sarıldım biraz gergin gözüküyordu.

(Burda gergin olmasının sebebi yanlış anlaşılmasın evde Seo-jun olduğu ve Yoongi onu sevmediği için gergin bir şey yok yani)

Sarılmamız bittiğinde ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim.Ceketimi askıya asıp salona ilerledim.
"Seo-Jun?"

İsmini söylediğimde sırıtarak el salladı.
Jimin'e dönüp "neden burda"diye sordum."Bir kaç gün aramalarına cevap vermeyince merak etmiş"
Elimdeki poşetleri mutfağa bırakmaya gittim arkamdan Jimin de geldi ve "Ne olur kötü bir şey deme"
"Niye diyeyim?"
"Kavga etmeyin yani"
"Tamam Jimin ama çok kalmasın"
"Hmhm"
Deyip bana sarıldı bende ona sarıldım tekrar salona Seo-Jun'un yanına gitti.

Kahvaltıyı hazırlamıştım yanlarına gidip çağıracaktım sadece.
Üstümde ki önlüğü çıkarıp salona ilerledim.
Jimin gerçekten gergin duruyordu anlam verememiştim ama kavga ederiz diye düşünüyordur diye bir şey demedim.
"Jimin,kahvaltı hazır"

Yavaşça koltuktan kalkıp Seo-jun'a döndü.Ona baktıktan sonra yanıma geldi ve elimi tuttu.Bende onun elini sıkıca tutup mutfağa götürdüm.Arkamızdan da Seo-Jun gelmişti.

Masaya oturup yemeye başladık Jimin gerçekten huzursuz görünüyordu.Kulağına doğru eğilip
"Jimin bir şey mi oldu?"
Olumsuz anlamda kafasını sallayınca çok üstelemedim ve yemeğe devam ettim.

(BU ARADA YOONGİ YAVAŞ YAVAŞ İYİLEŞTİĞİ İÇİN ATAKLARI DAHA AZ OLACAK ÇÜNKÜ EĞER AZ OLMAZSA SEME OLAMAZ Kİ😭😭KABUL EDİYORSANIZ 1 ETMİYORSANUZ 2 YAZIN NOLUR EDİN)

Kahvaltıyı edip mutfağı toparladığımızda
üçümüzde salona geçtik.
Ortam gerçekten gergindi bende yanımı patpatlayıp Jimin'in bana doğru gelmesini sağladım.Bir elini tutup boklukluya döndüm.
"Seo-Jun?"
"Evet?"
"Sen neden gelmiştin?"
"Jimin'i görmek için"
"Arayop sormadan mı ya müsait olmasaydı"
"Ama müsait?"
"Ya olmasaydı"

Jimin hafiften elimi sıkınca anladım komuşmayı uzatmamamı istediğini ve
"Herneyse hoşgeldin"
"Hmhm" deyip Jimin'e döndü ve konuşmaya başladı yaklaşık 1 saat kadar sohbet ettiler.Sonrasında telefonu çalınca gitmesi gerektiğini söyleyip gitti.

"Sonunda kapının yolunu bulabildi,şimdi sana gelelim Park Jimin"
"Ne yaptım"
"Neden o buradayken gergindin"
"Ne"
"Sana bir şey mi yaptı"
"Hayır,sadece karnım çok ağrıyordu"
"Ondan mı kasıldın bu kadar"
"Hmhm"
"Emin misin"
"Evet"
"Hala ağrıyor mu?"
"Ne yazık ki"
"Neden ki?bekle ilaç getireyim."

Mutfağa gidip ilaç kutusundan ağrı kesici hap ve bir bardak su alıp Jimin'in yanına gittim.Ona uzatırken de söylenmeye başladım."Kesin hasta olacaksın.O havada ceketsiz gezersen olacağı bu"
"Sanki keyfimden gezdim"
"Beni o saatte ceketsiz ara demediler sana neyse bunu tartışmayalım istersen yat biraz"
"Tamam,biraz yatsam iyi olur

Yaklaşık 4 saat geçmişti ben yemek bile hazırlamıştım fakat Jimin hala uyuyordu.Yanına gidip onu uyandırdım çok halsiz duruyordu ve yüzü kıpkırmızıydı elimi alnına koydum bildiğin yanıyordu üstündeki örtüyü çekip kenara koydum.
"Üşüyorum Yoongi"
"Üzgünüm birtanem ama örtüyü veremem,yanıyorsun."
"Yoongi örtü"
"Jimin veremem dedim."
"Üşüyorum"
"Bekle ısıtacağım seni"

İyice uzandırıp mutfağa gittim.Havlu ıslatıp Jimin'in yanına gittim.Saçlarını alnından çekip bezi alnına koydum.Tekrar uykuya daldığında eline bir öpücük bıraktım ve hazırladığım yemekleri toplamaya gittim.Mutfağı toparladıktan sonra tekrar Jimin'in ateşine baktım.Biraz da olsa düşmüştü.Bende ayak ucuna oturup televizoiyonu açtım.Yüksek ihtimalle nöbet tutmak amacıyla sabaha kadar uyumayacaktım.Umarım kriz geçirmem..

___________________________________________

-Çizgili pijama

were you in loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin