Розділ 3

27 1 0
                                    

Що ж обіцяла розповісти яке я маю значення в історії тоді слухайте.

Перший курс, я готуюсь до приїзду учнів і тут до мене хтось стукає у двері.

- заходьте.

До мене у кімнату зайшов мій брат.

- Северусе, щось сталось?

- так... У цьому році у Ґоґвортсі почне навчатись хлопець який вижив. Я знаю що ти щось знаєш, а Темний Лорд живий. Що насправді із Левантелією?

- ти ж знаєш що вона померла, то на що питаєш?

- а хто така Левантелія Ліліт Мракс? Тим більше їй зараз також 13. Мракс це прізвище матері Темного Лорда чи не так? Він що забрав дівчисько собі?

- тобі яке діло?

- величезне!!!

- ні, це прізвище у магічному всесвіті має багато хто тим більше бруднокровка із маґловського приюту як ти міз таке придумати?

- якщо я дізнаюсь що ти мені брешеш то тобі кінець!

- і я також кохаю тебе брате).

Він вийшов із кімнати так на справді дівчинка про яку ми розмовляли то і була сестра Гаррі. Але про це взагалі ніхто не має знати навіть смертежер. Я трохи підправила свій зовнішній вигляд та пішла у Велику Залу.

- доброго часу доби Дамблдоре).

- доброго Снейпе сідай.

Я сіла на своє місце поряд із братом та почала дивитись на церемонію. Знов Візлі господи, і знову на Грифіндорі. Тепер бруднокровна дівчина також на Грифіндор щож я рада за неї якщо це її стихія. І от шляпа вигукує:

- Гаррі Джеймс Поттер.

Уся зала причаїлась розглядаючи хлопця який сів на стіл після того вигуку. Шляпа почала роздумувати:

- щож розумний, хоробрий, дуже кмітливий, трохи хитрий та амбітний, але він і роботящий. Може Слизерін?

Я побачила як хлопчик шепоче було ясно видно тільки би не Слизерін шляпа одразу заперечила.

- ні? Ну що ж тоді вирішено Грифіндор!

Я плескала у долоні хоч він і не на моєму гуртожитку, але він сам цього захотів тим більше його батьки у тому ж гуртожитку. Я побачила що Снейп не дивиться на нього але це і не дивно у нього такі спогади із Лілі...

- брате все добре церимонія розподілу закінчилась, Гаррі був останній.

- ти знаєш що я ображений на Лілі то як може бути все добре?

жінка СнейпWhere stories live. Discover now