Розділ 6

7 2 0
                                    

Вийшовши з кімнати я пішла проводити урок. Перший у мене із Грифіндором та Слизерином перший курс. Зайшовши у клас я побачила Мелфоя молодшого і друзів Поттера із ним самим.

- доброго дня діти, минулого разу я розповідала теорію зіллєваріння, цього разу буду перевіряти ваші знання. Ммм, Гаррі Поттер питання для тебе. Що я отримаю змелений корінь асфоделя до полинової настійки?

- Змелений корінь чого і до якої настійки?.. - спитав хлопець.

- не знаєте? Ну добре, а як щодо міс Ґрейнджер?

- асфодель або жовтий нарцис, і полин утворює одне з найсильніших снодійне зілля, що називається "Смертельний ковток". - сказала Ґерміона.

- молодець плюс 10 очок Ґрифіндору. А Поттере скажи мені, де б ти шукав, якби я звелів тобі знайти бізор?

- не знаю панно професор. - відповів Гаррі.

- міс Макдуґал може ви мені скажете?

- так професор Снейп, бізор - це камінчик, який беруть у цапиному шлунку і який рятує від більшості отрут.

- молодець, плюс 10 очок Слизерину. Поттере може ви тоді мені скажете, яка різниця, між аконітом і тоєю?

- це я також не знаю професорко Снейп.

- ви взагалі не відкривали підручник? Може ви тоді зробили письмове завдання яке я задала минулого разу?

- але ви сказали що воно на вибір.

- я сказала до вашого зведенню Поттере, що треба вибрати одне завдання на вибір. Якщо ви не зробили завдання то у вас забирається 25 очків.

- я думав що його можна робити, а можна не робити і я не зробив.

- нащо міс Ґрейнджер заробляла очки якщо вони зараз заберуться і заберуться ще очки? Не цінете ви свій гуртожиток Поттере мінус 25 очків Ґрифіндору тепер у вашого гуртожитку всього 30 очків, задоволені?

- ні вибачте професорко Снейп.

- добре щож, а тепер теорія зіль.

- може не треба бо ви і так розповіли величезний текст на минулому уроці.

- тут я вирішую що робити Поттере мінус 10 очок Ґрифіндору. Ви скоро у мінус вийдете тому краще помовчте. Так от я хочу розповісти вам про одну відьму вона із Рейвенкло гарна жінка. Вона моя бабуся, її ім'я Леоніда Варлен. Працювала у міністерстві магії у розділі секретів та була дуже могутньою. Вона зробила декілька своїх зіль та заклять. Про неї вам на історії магії розповідати не будуть, бо вона була занадто могутня та в останній рік своєї праці хотіла піднятись трохи більше та зробити світ магії краще, із-за цього її посадили до Азкабану. Померла через пів року проведення у Азкабані. Її зілля віддали іншим зіллєварам про яких ви будете вчити на історії магії. Ця інформація що, вам мозок пошкодила Поттере?

жінка СнейпWhere stories live. Discover now