Розділ 8

10 0 0
                                    

Гаррі сидів в шоці, а я ще більше охринівала.

- Гаррі це натура твоєї сестри. Не приймай її слова близько до серця.

- мені вперше за моє життя побажали смерті.

- мені цього бажає кожного дня багато людей.

- не вже вас настільки багато ніхто ненавидить?

- багато хто.

- а ви все ще хочете зробити мене щасливим та забрати жити до себе?

- а ти би цього хотів?

- так.

- то заберу на зимні канікули. Тим більше я вже давно у відпустці не була.

- ви доречі не могли б розповісти мені ще трохи про друзів батьків. Хоч трохи.

- хм. Про Пітера Педігрю він відданий смертежер, анімаг він доречі і здав твоїх батьків. Рімус Люпін перевертень, зараз живий хоча усі мородери зараз живі окрім Джеймса. Сіріус Блек кращий друг твого батька зараз у Азкабані за вбивство Пітера Педігрю та ще чотирьох маґлів. Хоча смерті маґлів зробив Пітер і він зараз живий.

- тобто мій тато дружив із тим хто бажав йому смерті?

- так. Сподіваюсь ти пробачиш сестрі вона просто не хоче нікого втягувати у проблеми я поговорю з нею.

- скажіть не вже мої батьки більше довіряли не тобі, а тому клятому Педігрю? Коли ти забула Лілі як тобі це не було складно і зробила все щоб вона була щаслива?

- так. Мені дуже хотілось щоб Лілі раніше за день своєї смерті дізналась хто зрадник. Я не могла розповісти їм правду тому що тоді Пітер міг би про все здогадатись розповісти Темному Лорду і тоді зараз не було б не тільки мене та твоїх батьків, а можливо не було би мородерів та тебе. Вони до останнього думали що зрадник я доки Пітер не спалився із своєю брехнею.

- мені дуже вас шкода.

- треба шкодувати не за минуле, а за майбутнє та вміти пробачати тим хто був на емоціях та зробив щось не те, а не тим хто робив це і знав що він робить.

- ви така мудра професорко Снейп.

- життя навчило мудрості. Я думаю що в цьому році станеться щось дуже погане саме тому я повинна забрати тебе до себе. Вже пізно йди лягай спати.

- до завтра професорко Снейп.

- до завтра.

Я лягла спати. Кожен день проходив дуже спокійно доки мене в один день не покликав Альбус.

жінка СнейпWhere stories live. Discover now