Вчора я розповіла вам як же все таки вижив Гаррі та з чого почалася історія. Але ви спитаєте чого я розповідаю вам про магічний світ? Тому що люди вже знають про нас але не знають де знаходиться справжня школа, тому я користуюсь цим просто щоб ви знали. Але вас також і цікавить чому я назвав Джоан Роулінг зрадницею? Насправді її звуть Ріта Скітер так та сама що веде щоденний пророк. Вона змінила зовнішній вигляд бо її хотіли посадити в Азкабан і вона вирішила помститись і помстилась таким чином. Але люди нас не шукають бо вирішили що це все дурнувата казка але дуже цікава казка. Щож тепер розповім вам як на справді вперше зустрілись Гаррі та Ґеґрід.
Гаррі жив у Дурслів які його не ненавиділи через типу смерть Леванталії. Та в день народження Гаррі приходить лист, та вони його йому не віддають.
- не забувай ти живеш за наш рахунок! - казала тітка Петунья.
- отож бо, спочатку читаємо ми а потім вже ти! - казав дядя Вернон.
- і я також буду читати твій лист скільки мені заманеться! - сказав Дадлі.
- це мій лист і тільки мій, а якщо це від батьків? Може ви мене викрали? - Гаррі просто жартував щоб подивитись на Дадлі.
- ах ти малий паскудник! Живи на вулиці якщо з нами більше не подобається! - кричала на хлопця тітка Петунья.
- ти думаєш ми би тоді тримали тебе тут? Ми би тоді давно тебе вже вбили! - регочі казав дядько Вернон.
- я би сам тебе задушив! - підтакував їм Дадлі.
- дайте мені прочитати все таки це моє! - кричав Гаррі.
Тітка Петунья швидко прочитала листа шепнула на вухо щось дядьку Вернону та він розірвав листа.
- що ви зробили!? Я вас ненавиджу! Не на ви джу! - кричав Гаррі крізь сльози.
- Петунья запри його в кімнаті і не давай йому виходити! - крикнув Вернон та пішов на кухню.
Та в туж мить, поштовий ящик Дурслів почав засипатись письмовими листами Гаррі не губивши миті схопив один з них та побіг в свою кімнату бо на всіх було написано його ім'я. Дурслі погнались за ним та Гаррі вже забіг в свою кімнату та закрив двері. Прочитавши лист він спокійно зібрав речі та пішов геть з будинку Дурслів. Та взяв гроші за те, що він завжди був у них як слуга, а за це не мав навіть дбайливого ставлення. Вони кричали йому в слід та Гаррі просто пішов геть. У нього текли сльози, він завжди думав що він звичайна людина. Він віддалявся від будинку Дурслів та біг ті біг але тут він у когось врізався.
- трясця, малий, ти куди так несешся? - казав якийсь великий та кремезний чоловік.
- мені все життя брехали! - він плакав.
- хлопцю, а як тебе звати?
- Гаррі Джеймс Поттер. -, сказав хлопець.
- не може бути тобі дійшов лист із Ґоґвортсу? Мені честь бачити тебе, твої батьки померли захищаючи тебе.
Ось так і познайомились. Все інше ви дізнаєтеся завтра та дізнаєтесь яку я граю роль в Ґоґвортсі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
жінка Снейп
Fiksi PenggemarВсім доброго дня всі напевне чули історію від Дж. К. Роулінг яка вирішила розповісти про наш світ через книгу але чи ви знали що у Снейпа є сестра? Звичайно ні тож будемо знайомі Софі Снейп вчителька зіллєваріння у Ґоґвортсі веду уроки разом зі Сней...