Розділ 7

11 2 2
                                    

Як тільки Гаррі пішов я трансгресувала у кімнату і лягла спати. Прокинувшись зранку я пішла готуватись до занять. Дійшовши до кабінету щоб відкрити його я побачила що він вже відкритий. Зайшовши туди я побачила Гаррі що сидів на парті.

- ти що тут робиш? Тим більше у таку рань!

- я хочу дізнатися більше, та чому ви подвійний агент я не міг заснути усю ніч ваші слова не давали мені це зробити. Тому хочеться дізнатись хоча трохи більше та знайти відповіді на питання.

- ти нікому не розповідав те що вчора почув?

- ні, а що це секрет?

- про те що зараз буду розповідати точно повинно бути секретом.

- добре це буде таємниця про це ніхто не дізнається обіцяю.

- ну тоді добре, слухай. Після того як я закінчила університет у якому вчилась чотири роки я почала думати яку професію яку мені обрати. На той момент я хотіла бути вчителем, але в цій школі всі посади були зайняті. І я не подумавши стала смертежером. Я зрозуміла що я накоїла і пішла просити допомоги у Дамблдора.

Спогади: 1978 рік, 15 липня

- Альбусе я зробила помилку! Допоможи мені я тебе прошу!

- Алія я не можу ні чим тобі допомогти тим більше ти зв'язалася з ними я не хочу з тобою далі спілкуватися! Йди звідси!

- Дамблдоре я буду працювати на тебе я буду подвійним агентом, але допоможи мені, прошу!

- добре, але ти будеш вчителем у мене в Ґоґвортсі. Вчителем зіллєваріння.

- добре! Дякую тобі!

- ти будеш доносити мені усю інформацію доти доки я скажу.

- добре.

Теперішній час:

- не вже він навіть не давав тобі пояснитись, і змусив бути подвійним агентом?

- так. Але це не все що тобі треба знати.

- яка ще може бути важлива інформація, якщо мій світ і так вже перевернутий догори дригом?

- наприклад те що у тебе була сестра.

- добре мовчу розповідайте, але мені про мене навіть у альбомах не вийшло нічого знайти.

- це було давно чотирнадцять років тому коли я тільки почала працювати тут.

Спогади: 1978 рік, 20 липня.

жінка СнейпWhere stories live. Discover now