Розділ 4

10 2 0
                                    

У кабінеті через 10 хв був брат і розкладав все як треба було підготував лекцію допоміг мені та ми пішли снідати. Після того як Дамблдор щось сказав собі під носа до мене звернувся брат:

- як думаєш, на кого по натурі більше схожий Гаррі?

- на тебе.

- не смішно!

- а я і не жартую, от дивись у Лілі руде волосся, а у Джеймса коричневе, а Гаррі із чорним волоссям і ти також. Ну....

- бляха точно!

- а я про що, а у вас із Лілі точно нічого не було?

- Софі!

- та добре, добре. Від батьків Гаррі тільки очі дістались я вже починаю думати що ти його батько, а не Джеймс.

- Софі! Та досить вже!

- більше не буду.

Я любила пожартувати над братом тому він мені часто так погрожував. Ми поїли та пішли у кабінет чекати учнів перший урок із Грифіндорцями та нашим гуртожитком з третього курсу. Продзвенькав дзвоник як завжди та почали вести урок.

- доброго ранку всім сьогодні ми почнемо урок із пригадуванням тем минулого року. Хто мені скаже що таке вільвонське зілля?

Руда дівчина підняла руку.

- так міс Мракс.

- це зілля для відновлення пам'яті професор Снейп.

- правильно, плюс 10 очків Слизерину.

Сказав брат і я продовжила.

- а що таке альбортевне-фортомінуальне зілля?

Леванталії знову потягнула руку та я запитала Еліну Забіні.

- Еліно, а чи не скажеш ти нам що це за зілля?

- це зілля багато функціональне. По перше, воно забирає пам'ять у людини на деякий час, по друге воно може спрацювати як молода Мандрагора від нього ви можете знепритомніти, а по третє воно може придати людині авторитету та сили на деякий час.

- правильно, плюс 15 очків Слизерину.

- але професор за багато функціональне зілля дають 20 очків.

- а ти не назвала одну його функцію. Хто може мені сказати останню?

Леванталія знову потягнула руку.

- щож кажіть міс Мракс.

- остання його функція створити міраж на десять хвилин якщо сказати Сантаредо-синтираде.

жінка СнейпWhere stories live. Discover now