özür dilerim /|\ °manjiro sano (mikey)

139 11 0
                                    

Kişi: sano manjirou (mikey)

Yn: yua

İsteyen: keyfim ve kahyası

Adını yn yapmak istemediğim için isim koydum.
......................................................................................................
......................................................................................................

Şu anda, genç kadın şişmiş karnına yatan sevgilisinin saçlarını okşuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şu anda, genç kadın şişmiş karnına yatan sevgilisinin saçlarını okşuyordu.
İkiside gözlerinde hayatın yorgunluğunu taşıyordu.

"Mikey...sen her zaman benim ilk aşkım olacaksın. Ne olursa olsun, ben her zaman seninle birlikte oluca'm."

Genç adam, kafasını kadının hamilelikten dolayı şişmiş karnından kaldırdı.

"Söz ver. Ölsen bile, ben seni öldürsem bile. hâlâ beni sevmeye devam edecek misin? Söz verecek misin?
Bebeğim, bana söz vermelisin."

Yua, adamın yanaklarını nazikçe avuçladı ve ona bir gülümseme verdi.

"Söz. Sana söz veriyorum sevgilim. Seni asla bırakmayacağım. Yemin ederim ki. Ölsem dahi."

"Ölsen... dahi mi? Asla mı? Benden asla vazgeçmeyeceksin değil mi?"

Yua kafasıyla durumu onayladı.
Adam, kafasını yavaşça kadının göğsüne geri koydu. Adamın elindeki soğuk silahın namlusunu yaklaşık beş dakikadır kadının çıplak sırtında geziniyordu. Silahın namlusu sonunda sütyenin kohçasında durduğunda yutkundu.

"Özür dilerim."

Adam kafasını daha çok kadının göğsüne bastırdığında kadın adama gülümsedi.

"Üzülme sevgilim."

Kadın heyecanla adamın anlını öpüp konuşmaya devam etti.

"Hem biliyormusun? Ben reekarneye inanıyorum. biz reekarne oluca'z. Yeniden bu dünyaya geldiğimizde, yeniden doğduğumuzda bu sefer eminim ki mutlu oluca'z!"

Genç adam bu sözlerle kafasını yavaşça kadına doğru yani yukarı kaldırdı. O an kadının açık yeşil gözlerine tekrardan aşık oldu.

Adamın gözleri doldu.

Bunu yapmak istemiyordu ama zorundaydı.

Zorundaydılar...

Kendi bebeğini ve kendi karısını bu bok çukuruna iyice çekmek istemiyordu.

Son çareyi onları öldürmekte bulmuştu.

Tıpkı canından çok sevdiği arkadaşlarına yaptığı gibi.

Belkide bu sayede daha huzurlu olurlardı ha?

Mikey, silah tetiğiyle aynı anda sıkıca gözlerini kapadı. Görmek istememışti o manzarayı,
Görmek istememişti kadının cansız bedenini,
Tekrar görmek istememişti kadını çünkü biliyordu, tekrardan ve tekrardan her defasında aşık olacaktı kadına. Bunu yaptığına kendisi dahi inanamıyordu...

Adam silahı ateşlemeden önce biricik sevgilisinin anlından son bir defa daha öptü. O da biliyordu.
bir gün, mutlaka bir gün bir arada olacaklardı ve bu sefer bebeğide kollarında olacaktı.

Silah sesinin ardından sadece kumruların sesten dolayı korkup kanat çırpışlarının sesi yankılanmıştı.

Adam tekrar gözlerini açmadı, daha doğrusu açamadı. Sadece sabaha kadar yua'sının kollarında bu şekilde sarmaş dolaş kalmak istiyordu. En sonunda elinden yere damlayan kan ile göz yaşlarını serbest bıraktı.
....................................................................................................................................................................................
Evet bom bok bir bölümden sonra gerçekten bölüm bok gibi oldu. Düzenlemye çalıştım ama olmadı. Neyse bu bölümü yok sayın en iyisi.

TOKYO REVENGERS /|\° tepki, one shot vb. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin