randevu/|\°İzana Kurowaka

144 10 2
                                    

ÇEVİRİ BÖLÜM

Yazar size mahal demiş galiba veya izana'nın taktığı bir lakap olabilir. İzana bize öyle sesleniyo

Şarkının bölümle bi ilgisi yok sadece sevdiğim için koydum.

"Sadece ben miyim yoksa Izana son zamanlarda tuhaf mı davranıyor?"

Kakucho konuştu ve kendisi ile Acımasız Nesil ve Tenjiku yöneticileri arasındaki sessizliği bozdu. Merakını daha fazla bastıramadı. Sürekli kafasında düşündü; diğerleri İzana'daki bu ince değişikliği fark edip etmediğini.

"Izana her zaman aklını kaçırmıştır, Kakucho. Ne zamandan beri tuhaf davranmıyor?" Ran, sorusunu tuhaf bularak gelişi güzel bir şekilde belirtti. "Sen onu kişisel olarak bizden daha iyi tanıyorsun. Elbette bizden istesen de sana yanıt veremeyiz." Rindou ekledi.

"Izana'nın nesi bu kadar tuhaf?" diye sordu Shion, beyni hâlâ Kakucho'nun araştırmasının ardındaki anlamı anlamak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordu. "Kendi başına nasıl çok takıldığından bahsediyorsan, kişisel olarak bunun garip olduğunu düşünmüyorum." Kanji bir mochi yerken söyledi.

"Onu tanıyorsun. Davranışlarını sorgulamamızdan hoşlanmıyor." Muto, güvenini tazelemek için genç adamın geniş sırtını sıvazlayarak tavsiyede bulundu. "Biliyorum, ama...ahh, onda bir terslik var. Çözmeden aklımdan çıkaramıyorum." Kakucho ısrarla kendine sadık kalarak tartıştı.

"İçgüdülerim bunu görmezden gelemeyecek kadar güçlü... Tamam, bu kadar. Izana'yı kontrol etmeye gidiyorum. Bugün yine şehre gitti. Siz de benimle gelmek ister misiniz?" Kakucho, yöneticilerin geri kalanına davet teklif etti. Shion, Kanji ve Muto emin değildi. Kendi mezarlarını kazmak istemediler.

Ancak iki Haitili aksini düşündü. Izana'nın şehirdeki gelişigüzel gezintisi sırasında onu gözetleme fikri onları çok heyecanlandırdı. İnanılmaz bir şey keşfedebilirler.

"Biz de geliyoruz~" Ran, Kakucho'nun davetini kabul etti, elini Rindu'nun başının üstüne koydu. Rindou'nun yüzünde geniş bir sırıtış vardı, deneyimlemek üzere oldukları maceranın heyecanıyla. Bu bir ölüm arzusu olabilir ama kimin umurunda! Risk almadan hayat eğlenceli değildi.

İkisinin bu manyak, intihar sınırındaki planı kabul ettiğini gören Kanji, Shion ve Muto yenilgiyle içini çekti ve sonunda Kakucho'yu da kabul etti. İşbirliğinden memnun olarak yaşlı erkeklere mutlu bir şekilde gülümsedi.

"Tamam, hadi gidelim artık!"

*+▪︎•▪︎+*

Bu sırada şehirde İzana sizinle bir giyim mağazasında geziniyor, tam bir sessizlik içinde mağazada satılan çeşitli giysi ve ayakkabılara göz atıyordu. İstediği çoğu şey aşırı pahalı olduğu için onları satın almak istemesinin hiçbir yolu yoktu.

Ametist rengi gözleri aniden bir çift ayakkabıya takıldı. Söz konusu ayakkabılara sanki onlardan etkilenmiş gibi uzun uzun baktı. Ne kadar süredir ayakkabıya baktığının farkında değildi. Davranışını fark ederek ona gülümsedin ve gizlice sahip olmak istediği ayakkabıları aldın.

Eylemin karşısında şok olan Izana, sana inanamayarak baktı. "Hayır, yine olmaz." Fikrinize karşı çıktı. Seni çok iyi tanıyordu; onun için ayakkabı almayı planlıyordun. Ama sen ve erkek arkadaşın mağaza görevlisine giderken kafanı salladın ve ayakkabıları getirdin.

TOKYO REVENGERS /|\° tepki, one shot vb. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin