Kişi: haitani ran
Yn: rieko
Adını yn yapmak istemediğim için isim koydum.
......................................................................................................
......................................................................................................
°Bu işin aslına bakarsan. Ran zaten her zaman küçük bir kız çocuğu istiyordu. Yaklaşık altı yaşından beridir hemde.
Ve nihayet o rüyalarını süsleyen küçük kızı buldu.°O her zaman aşık olduğu kadından bir çocuğu olmasını istemişti ama otuz olmasına rağmen hiç aşık almadı. Bir defa bile.
°Onunla yatan kadınların hamile kalmaması için onlara farketirmeden içeceklerine doğum komtrol hapı koyardı.
Ama annen her nasıl olduysa bir şekilde hamile kaldı.
Senin ran'dan olduğunun farkındaydı ama sen doğduğunda ran'ın karşısına çıkıp.
"işte bu senin öz kızın. şimdi bana parmı ver!"
Demeye götü yememişti. Bu yüzden kimseye hiç bir şey demeden kaçtı.°Annen sana baktı bakmasına ama hiç seninle hiç ilgilenmedi. Eve attığı adamlarla cilveleşmekle fazla meşguldü. Genelde içkili olup kendi adını bile hatırlamazdı.
°Sen 5-6 yaşları arasındayken, annenin çalıştığı barda tezgahın üstünde bardaklarla oyun oynuyorken bir çalışan geldi ve seni apartopar müdürün odasına götürdü. Müdürün odasına girdiğinde koltukta oturan adamı gördün. Yanlarındada iki kadın vardı.
Kadınlar, adamın bir el hareketiyle odadan çıktılar.°Adamla uzunca sohbet ettiniz.
Adamın uslubu kibardı-sadece sana karşı-ve görünüşü de çekiciydi.°Sana durumu kısaca, tane tane, veyahut imalarda bulunarak anlatmak yerine direkt olarak konuya bodoslama daldı.
°Sana adını sorduğunda bilmediğini söyledin çünkü annen senin adını koymaya bile tenezzül etmemişti.
°Adamla yaklaşık 2-3 saatlik bir konuşmadan sonra ran sana kendisi ve kardeşiyle uyumlu olması için rieko adını verdi.
°Ondan sonraki günlerde daha doğrusu yıllarda brahman'ın ortak binasında yaşamaya başladın.
Ve o sürtük anneni bir daha hiç görmedin.
°Okula gitmiyordun, oraya ayağının ucuyla dahi basmamıştın. Onun yerine sana bildiğin her şeyi sırf sıkılmaman için Kakucho öğretmişti. Okuma-yazmayı, sayıları, dört işlemi ve daha bunun gibi bir çok şeyi öğretti.
°Baban ve amcan sana dövüşmeyi öğretti. Aynı zamanda ran sana özel yapım kendininkine benzer bir jop hediye etti.
° sanzu'ysa... o bir muamma işte, sana ne öğrettiğini bende bilmiyorum ama sana bir tavsiye onu çok fazla örnek alma.
°Ran, her gün senin beyaza dönük sarı ve kıvırcık olan saçlarını yıkayıp tarar ve örer.
°Ran dan 11. yaş doğum günün için bir peluş ayı istediğinde sana çivili bir beyzbol sopası aldı.
° sanzu'yla bira tekleme yarışması >>>>
°bazen neredeyse bir villa değeri kadar alışveriş yaparsın.
Ve evet beğendiğin bir kıyafetin tüm renklerini alırsın.°ran sana tatlı kıyafetler giydirip-sen her ne kadar sevmesende-fotoğrafını çekmeyi seviyor.
°bir erkek arkadaş mı istiyorsun? Oh, sanırım ona ran'ın 'kesinlikle alttan olan' laf çakmaları için bağşıklık kazandırmalısın.
° bir barbie ile mi oynamak istiyorsun? Al sana beyaz hellokittiy desenli bir glock-17
°Okuma-yazmayı yeni öğrenmeye başladığın sıralarda babanın ofisinde bir dergiyi kurcalıyordun- o bir porno dergisi- ve bir kelimenin anlamını bilmediğini fark ettiğinde hemen yanı başındaki babana döndün ve sordun.
"Hey, ran, bu kelimenin anlamı ne?" Ran yaptığı işi bırakıp elindeki porno dergisini ona doğru parmak uçlarında dururarak uzatan sana döndüğünde dondu.
" Rieko...bebeğim onu brakmaya ne dersin?" Daha çok bir sorudan ziyade bir emir cümlesiydi bu. Ona baktın ve küçük parmağınla o merak ettiğin kelimeyi gösterdin.
"Ama merak ediyorum, sevişmek ne demek?" Ran zorlukla yutkunup elindeki dergiyi aldı ve kendisi incelemeye başladı ve ardından konuştu. "Boşver, fazla merak göte yarrak demişlerdir rieko."
° her zaman küfürlerin en yaratıcı haliyle iç içesin.
°Herkes ona ran dediği için sende ona ran diyorsun. Tabi arada bir moruk filanda diyorsun ama her neyse onu karıştırmayalım.
°Şunu söylemeliyim ki sen brahman'ın biricik prensesisin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS /|\° tepki, one shot vb.
Fiksi Penggemarhayırdır bilader bi sıkıntımı vardıda baktın¿ Tepki çok olmaz genellikle one shot filan olur