Jisoo'nun Ağzından
Çalan alarmı kapatmak için yatağımdan kalktım. Banyoda işlerimi halledip yeni okulum için üstümü giyindim. Annemin işi yüzünden sürekli olarak okul değiştiriyordum. Bu sefer ise Doğdum ülkeye geldim.
Aşağıya inip anneme baktım ama bir not kağıdından ve kahvaltı dışında kimse yoktu. Bende kahvaltımı yapıp dışarı çıktım.
Kulaklığı takıp otobüs beklemeye başladım. 10 dakika sonra otobüs geldi ve bindiğim de benim gideceğim okuldan bir kaç kişi gördüm. Kız onunla okula girdiğimi görünce elini uzattı
Rose: Merhaba ben Rose yenisin galiba.
Jisoo: Evet 1 hafta oldu buraya geleli. Bu arada bende jisoo memnun oldum tanıştığıma.
Rose: Bunlarda Dahyun, Tae son olarak hobi.
Jisoo: Memnun oldum.
Rose beni müdürün odasına götürdü. Sınıfımı öğrendim. Dersin başlamasına az kalmıştı hemen sınıfı bulmak için koşarken birine çarptım.
Benden biraz uzun siyah saçlı ve kahkülleri de vardı. Özür diliyip gitmek istedim ama izin vermediler.- Arkadaşları ile-
Lisa: Merhaba ben Lisa yenisin galiba.
Jisoo: E-evet
Lisa: Gençler yeni eğlencenin kaynağı.
Jisoo: İzin verir misiniz?
Jungkook: Nereye gidiyorsun ya yeni başladık konuşmaya.
Jihyo: Gençler hadi sınıflara
Öğretmenin demesi üzerine sınıfa doğru gidiyordum. Onların peşimden geldiğini sanıyordum ama aynı sınıftaydık. Bu yıl bir yere gitmiyceksem kötü geçicekmiş gibiydi.
Sınıfa girdiğimde rose bana el salladığını gördüm. Yanına oturduğum da tekrardan gülüyordu. Önümüzde dahyun ve Tae oturuyordu. Hobi ise en önde tek oturuyordu. Öğretmen ceza vermiş sanırım öyle anladım çünkü.
Lisa ve arkadaşları bana bakmaya devam edince diğerlerine sordum. Okulun en popüler grubuymuş. Kötülükleri ile ünlülermiş.
Rose: Onlara bulaşma derim ve Lisa denen kız senin korktuğunu görürse senle uğraşmaya devam eder.
Rose'nin bu sözü aklımda ders boyunca çıkmadı. Zil çalınca yemek yemek için aşağıya indik.
Biz oturup yerken Lisa ve arkadaşları içeri girdi. Onlar içeri girince herkes sustu. Ben görmediğim için konuşuyorduk. Bı bok olduğunu anlayınca susup arkama döndüm. Lisa bana göz kırpıp en köşe masaya oturdular.
Derse geri gelince sıramın üstünde bir kağıt vardı. Açıp okuycaktım ama öğretmen gelmişti. Kağıdı çantaya atıp dersi dinlemeye başladım.
Okul bitince toplanıp durağa gittim. Rose ve Dahyun da bekliyordu. Onların yanına gittim. Ben inince Dahyun da inmişti. Beraber hem konuşuyorduk hem de yürüyorduk.
Eve gelince Dahyun'un karşı binaya girdiğini görünce mutlu oldum çünkü burda hiç arkadaşım yoktu. Eve girince pijamaları mı giyip yatakta telefonla oynamaya başladım.
WhatsApp tan mesaj gelince şaşırdım.
Tanımadığım bir numara bana mesaj atmıştı.???: Kağıdı okudun mu?
Jisoo: Kimsin acaba.
???: Bu önemli değil şimdi. Okudun mu kağıdı.
Jisoo: Ne kağıdı?
???: okulda sıranın üstündeki kağıdı.
Jisoo: Oh hayır unuttum.
???: o zaman oku.
Mesajdaki kişi bu kağıdı nerden biliyordu belki Rose'dir o görmüştü çünkü. Çantamdan kağıdı alıp okumaya başladım.
Gözlerin ve kalp dudakların çok güzel Kim jisoo
Eğer beni bulursan seninle sevgili olmak istiyorum.
Gözünün önündeyim
kim jisooKağıdı çalışma masasının üzerine koyup bilmediğim kişiye mesaj attım.
Jisoo: Hiç komik değil Rose ben lezbiyen değilim.
???: Rose olduğumu nerden çıkarttın. O kız böyle cesaretle yazamaz emin ol.
Ayrıca cinsiyetimi bile bilmiyorsun.Mesaj iyice sinirimi bozdu. Telefonu kapatıp yemek için aşağıya indim yemeğimi yiyip uyumaya geri geldim
Yazım yanlışları için kusura bakmayınnn I PURPLE YOU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss you
FanfictionJisoo: Bir öylesin bir böyle kimsin sen ???:çok mu merak ediyorsun