İyi okumalar
Sabah kalktığımda bugün okulun son günüydü 2 gün tatile gircektik çok mutluyum. Telefonu elime alıp mesajlara baktım.
???/sen
???: Nasıl ikna ettin çok merak ettim. Sınıfta suga ikna edememişti.
Jisoo: Onunla dans kursuna gidiceğimi dedim o da ikna oldu.
???: İyi iyi okulda bekliyorum seni
Telefonu kapatıp banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Odama geri gelip okul formamı giyip aşağıya indim
Annem oturmuş kahvaltısını yapıyordu. Beraber yiyip masayı toplayıp çıktık. Kapıda Dahyun beni bekliyordu.
Beraber konuşa konuşa otobüs durağına geldik. Otobüse bindiğimizde Rose ve Hobi'yi de gördük.
Okula vardığımızda Tae kapıda bizi bekliyordu. Beraber sınıfa girip yerlerimize oturduk. Bende onların yanına gidip konuşmaya başladık.
Hobi: jisoo benle gelmezsen gerçekten küserim.
Jisoo: Gelicem hobi.
Rose: Partiye elbise ile mi gitsek yoksa normal kıyafetlerlemi.
Jisoo: Ben bir pantolon ve t-shirt ile gelirim.
Tae: Ah be jisoo şöyle güzel bir elbise giysem nolur.
Jisoo: Böyle iyiyim Tae
Onların yanından ayrılıp yerime geçtik tam o sırada Lisa ve arkadaşları geldi. Oturur oturmaz telefonla uğraşmaya başladılar.
???/sen
???: Jisoo Tae'yi dinle elbise giy gel .
Jisoo: İstemiyorum zaten zorla gidiyorum partiye.
???: Ben kapına gönderdim bile elbiseyi.
Jisoo: Of kimsin sen ya bari bu sınıftan mısın onu de.
???: Senin sınıfındayım kim jisoo.
Okuduğum mesaj ile kim sınıfta telefon ile oynuyo diye bakarken sadece Lisa ve arkadaşlarının oynadığını gördüm.
10 dakika sonra hoca geldi ve derse başladık sabah sabah matematik işlenmez şimdi off.
~
Dersler bitmişti sonunda okul şöyle geçti Lisa ile sürekli göz göze geldik ve sürekli olarak onun grubundan kaçtım.Şimdi eve doğru gidiyorum. Gerçekten de kapının önünda bir kutu vardı. Kutuyu alıp içeri geçtim.
Direk kutuyu açıp içindeki elbiseyi giyip fotoğraf çekindim. Gruba atınca yürümeye başlayan bir adet Tae ile kalakaldım.
???/sen
???: Jisoo elbisenin fotoğrafını atsana olmuşmu sana bakım.
Jisoo:
???: Oo jisoo çabuk partiye gel.
Telefonu kapatıp evden çıktım. Dahyun kapıda beni bekliyordu beraber taksiye binerek Lisa'nın evine geldik.
Kapıda korumalar isimlere bakıyordu. Ben geçmiştim hatta hobi bile geçmişti ama diyerleri biraz zar zor geçmişti.
İçeri girdiğimizde herşey çok iyidi. Yemekler ve içecekler tam benlikti.
Tam oraya gelmişken Lisa geldi yanıma.Lisa: Jisoo çok güzel olmuşsun ama çirkinliğin bir elbise ile gitmez.
Lafımı ağzıma tıkıp yanımdan çekip gitti. Gerçekten kırılmıştım. Tam o sırada sapığım mesaj attı.
???: Takma Lisa'nın dediğini anlamaz o güzel kızlardan.
Jisoo: Burdaysan karşıma çık konuşalım.
???: Daha erken jisoo önce kendini keşfet.
Jisoo: Neyi keşfedicem.
Ah bide cevap vermiyor. Partinin keyfini çıkarmaya başladım. Biraz içmeye başlayınca kafam güzelleşmeye başladı.
Bir kaç bardaktan sonra iyice kafam uçtu. En son hatırladığım havuz başında Lisa ile birbirimizi havuza atmaya çalışıyorduk.
Beni çok sıkıştırdığın için bölüm biraz saçma olmuş olabilir jisooxprs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss you
Fiksi PenggemarJisoo: Bir öylesin bir böyle kimsin sen ???:çok mu merak ediyorsun